.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۹

مژده.....

از این به بعد توصیه هایی از حضرت زهرا(س) که توسط سایت ظهور۳۱۳ با عنوان طرح نیت کن کلیک کن آماده شده رو توی وبلاگ میذارم.

مطمئنم که خوشتون میاد.البته توصیه میکنم اگر به وبلاگ ببخش آقا سر میزنید

سایت ظهور ۳۱۳ که لینکش تو قسمت پیوندها هست رو فراموش نکنید و حتما یه سر بهش بزنید.

طرحهای فوق العاده ای برای نزدیک کردن ظهور واسه بچه شیعه ها دارن....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
کوچکترین منتظر

نظرات  (۱۹)

سلام
لینک شدید..
بحث رو جمع بندی کردم
سلام
ممنون از حضورتون
شما هم لینک شدید
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۸ بندۀ روسیاه
سلام شما لینک شده اید ....
در صورت امکان ما را لینک کنید
با تشکر
سلــام
من به روزم
سلام وبلاگ اسمون تاریک با تغییر نام و ادرس به نشانی

www .t a m n i h a . b l o g f a .com

وبا عنوان تــــــــــمــــــــــنــــــــــیــــــــحــــــــــا انتقال پیدا کرد...

منتظرحضورگرمتون هستیم..........

اگرحاضربه تبادل لینک بودی یه خبری بده.........

....یاعلی.........
سلام شماهم لینک شدید یاعلی
سلام
هردوشعررو کامل بذارم؟؟؟؟
سلام..........با داستان ........باقــالــی پـــلـــو با ماهــــیـــچــــه......به روزم ومنتظر حضور گرمتون...........یاعلی.......
سلام.
ممنون از لینک
بفرمایید با چه عنوانی لینکتون کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
با عنوان "ببخش آقا..."
وب قشنگ داری به وب من هم سر بزن و تو نظر سنجی شرکت کن ممنون میشم....
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۱ طلبه بازیگوش...
سلام خوب هستین؟
اومدم ازتون تشکر کنم بابت اینکه قدم رنجه فرمودین و به وبلاک سر زدین
غرض عرض ادب و احترام بود
اگه فرصت شد بازم سر میزنم
ایشالله که همیشه تو زندگیتون موفق باشین

پاسخ:
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
منتظر هستم و ممنون.
بزرگی فرمود : اگر می فهمیدی که این مهمانی که همه اش نخوردن ها و انجام ندادن ها بود چه نمکی داشت ؛ آرزو می کردی که ای کاش همه اش "رمضان " بود

عجب ماهی بود


در وبلاگ ما لینک شدید
دوست عزیز!
راستی منتظر همین طرحی که گفتید هستیم
شما هم به وبلاگ ما سر بزنید

سلام.شما هم لینک شدید.



وقـت جدایی من و مـاه صیام شد / یعنی غـروب طلعت این بارِ عام شد

دارد بساط ماه خدا جمع می شود / آه درون سـینـه ی مـا مستـدام شد

ماه خدا هم تموم شد
به قول بعضیا چه زود دیر میشه !!!
و چیزی نمیمونه جز حسرت

با ((هر آمدنی رفتنی دارد...)) به روزیم
خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۳ مرد احساسی
سلام...خیلی زیبا بوووووود

میشه ب منم سر بزنید...
..................................................

[رضایت]

این نسلی که من میبینم،
بعد از ازدواج به همسرشون میگن بیا زن و شوهر معمولی باشیم...
سلام

وبتون زیباست ...

به خصوص دلنوشته هاش ...

احسنت

به منم سر بزنید

یا زهرا

پاسخ:
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون
سلام ممنون که بم سر زدید نظر لطفتونه شما رو لینک می کنم
پیش خدا دعای شما بر اوردس برا منم دعا کنید
اللهم عرف حجتک
اللهم عرف نفسک
اللهم

پاسخ:
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
الهی آمین...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۶ منتظر ظهور
سلام من هم شما رو با افتخار لینک کردم واز لطفی که به هم داشتید ممنونم واینکه وب عالی ای دارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام.تشکر...
با عرض سلام و خسته نباشید.
وبگاه شما در بخش پیوند های وبلاگ صاحب الزمان قرار گرفت.
ImamZaman.Blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی