.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۴

فراخوان...

سلام.چند وقت پیش یکی از دوستان یه بیت شعر واسه آقا گفته بود ،به نظر خودش ارزشی نداشت

میگفت همینطوری یک دفعه به ذهنم رسیده...ولی به نظر من هرچی که واسه آقاست با ارزشه

اما فقط همین یک بیته

ازش اجازه گرفتم که این بیتو بذارم تو وب تا هرکسی که میاد و به اینجا سر میزنه

یه مصرع یا یه بیت بهش اضافه کنه

حالا ازتون میخوام  ابیات زیباتون رو به این بیت اضافه کنید

تا انشا الله یه شعر خوشگل از آب در بیاد

تقدیم به آقا

هر بیتی هم با نام شاعرش اضافه میشه

منتظرم...

تو شمعی و پروانه،من

آقای من،آقای من

یه منتظر کوچیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
کوچکترین منتظر

نظرات  (۱۹)

تو شمعی وپروانه من،آقای من آقای من
لیلایی ودیوانه من،آقای من آقای من
آواره کویت شدم،مدهوش گیسویت شدم
در راه تو بیخانه من،آقای من آقای من

پاسخ:
پاسخ:
بسیار زیبا بود
اجرتون با آقا امام زمان
فقط یه چیزی اونم اینکه وقتی شعر به کمک همه کامل شد توی پست ثابت میذارمش
سلام
بهراستی هدیه الهی است حضرت معصومه و امام رضا
ولی حیف
قدرشون رو نمیدونیم...

روز میلاد بی بی با حرم ایرانیان مبارک...

به راستی هر چیزی اگه حتی بسیار اندک هم باشه اما با اخلاص باشه بسیار ارزشمنده
میگن نویسنده 110 جلد بحار الانوار میاد به خواب یکی از دوستان عالم خود میگه این نوشتن 110 جلد هیچ کمکی به من نکرد و تنها چیزی که کمکم کرد همان سیبی بود که میخواستم بخورم اما آن را به نیازمندی دادم در راه خدا!!!
اجرتون با بی بی زهرا
التماس دعا
سلام
من بی سر و سامان تو ، سرگشته و حیران تو
دست من و دامان تو ، آقای من آقای من

پاسخ:
پاسخ:
سلام.بسیار زیبا بود.ممنون
سلام با بیان عقاید ۳ بروزم
این یه تریبون ازاد هست هر عقیده و فکری رو که داری در باره موضوع بگو .حتی میتونی نظرات دوستان دیگه و عقایدشونو به چالش بکشی یا واسه حرفا و عقیده هات دلیل بیاری
خلاصه اینجا راحت میتونی حرفتو بزنی نه کسی میخواد کسی رو محکوم کنه نه ترو
منتظرتونم
سلام همسنگری
با پست بهشت در خدمتتونم .
التماس دعا
سلــام بسیــار زیبـا بود
اللهم عجل لولیکـ الفرج

پاسخ:
پاسخ:
آمین...
سلام بزرگوار
ممنونم از حضورتان . باز هم افتخار دهید.
یاعلی
سلام. ممنون از فراخوانتون. کار قشنگیه ولی باید بدونم چقدر با ادبیات آشنایی دارید. به نظرم مصرعی که گذاشتید ایراد وزنی داره
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۴ منتظرالمهدی...
بسم رب المهدی...
سلام...
با " خیابان ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) " به روزم و دلگرم به نگاه شما.
اللهم عجل لولیک الفرج.
یامهدی...
ما کجا و بارگاه حضرت خوبان کجا!
هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

مرسی از لطفا نظرتون که من آگاه کردی
یامهدی ادرکنی
سلام. چند روز پیش هم اومدم و گفتم که ایراد وزنی داره واسه همین نمیشه اونو یه کامل کرد. کارتون خیلی قشنگه. هرکسی یه مصرع بنویسیه و در پایان یه استاد اون شعر رو ویرایش کنه مثلا دکترسنگری (شیراز ) یا دکتر چهرقانی (همدان) یا بزرگانی چون آقایان سعید بیابانکی (اصفهان) یا معمد علی مجاهدی (قم).
ولی سنک بنای اولیه باید درست باشه که تا ثریا این دیوار کج نره.
کاری که میخواد برای ارباب باشه باید یه کار محکم و استخون دار باشه.
سلام وبتون خیلی خوبه به وب منم سربزنید راجع به امام زمان عج الله تعالى فرجه الشریفه...
Www.sahneyeakhar313.blogfa.com
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۲ منتظرالمهدی...
بسم رب المهدی...

سلام...

با " پرسش و پاسخ های مهدوی - پرسش های 4 و 5 و 6 " به روزم و دلگرم به نگاه شما...

پرسش 6 : آثار و فواید دعا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) چیست؟
پاسخ: حضرت آیت الله بهجت(ره)

پرسش 5 : طعم انتظار ظهور حضرت حجت(عج) چگونه است؛ تلخ یا شیرین؟
آیا این انتظار طولانی و محرومیت مداوم انسان را به یأس و ناامیدی نمی‌کشاند؟
پاسخ: حجت الاسلام و المسلمین سرلک

پرسش 4 : اینکه می گویند امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) غایب است یعنی چه؟
معنای غیبت حضرت چیست؟
پاسخ : مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی(ره)

التماس دعای فرج
یامهدی...
شوهرم دوس نداره چادر سرم کنم...
سلام
روزی روزگاری دو تا دوست عاشق، با هم تصمیم
گرفتند که برسند به خدا یکی رفت مکّه یکی رفت فکه
حاجی وقتی از مکه برگشت روی دیوار عکس
دوستشو دید، بالای عکس نوشته بود
"شهید نظر می کند به وجه الله
هفته دفاع مقدس مبارک

راستی با یه کلیپ صوتی بسیار زیبا بروزم ...
التماس دعا
السلام ای درد و درمانٍ رضا

السلام ای وصلۀ جانٍ رضا



تا مرا از تو یاد مى‏آید
به لبم یا جواد مى‏آید

گر جنون را به غیر، میلى نیست
جز دل ما مزار لیلى نیست

حرز تو کار ساز و بنده اسیر
مددى یا جواد دستم گیر

«لا اله» از تو مى‏شود « الا»
که تو وجه اللهى و نور خدا

چون دلت را کریم مى‏دانم
کرمت را قدیم مى‏دانم

این جواد و على است افتاده
آن حسین و رضاست جان داده


به خدا با خداتر از موسی
بی عصا می گذشتی از دریا

با خداوند هم کلام شدی
علت بُهت خاص و عام شدی

«کودکی هایتان بزرگی بود»
در همان کودکی امام شدی
**
رزق و روزی شعر دست شماست
تا نفس هست زیر دِیْن توایم

تا جهان هست و تا نفس باقی است
ما فقط محو کاظمین توایم

من به لطف نگاهت ای باران
سوی مشهد زیاد می آیم


دست بر روی سینه هر بار از
سمت باب الجواد می آیم


پیشاپیش شهادت یکی یک دانه اما م الرئوف ابن الرضا محمد بن علی بن موسی الرضا علیه السلام بر شما و عموم شیعیان حضرتش تسلیت باد............
یاعلی.........
سلام
افتخار دهید و وبم را نورانی گردانید.
موفق و سربلند و در پناه چادر مادرسادات زهرای اطهر باشید
یاعلی
سلام
اسمی برای تیتر نداشتم !!!
بروزم و در خدمتونم . التماس دعا
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۹ منتظرالمهدی...
بسم رب المهدی...
سلام

با
" روایت عشق - پرده ی اول "
به روزم و دلگرم به نگاه شما.

شادی روح امام و شهدا صلوات...
اللهم عجل لولیک الفرج.
یامهدی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی