.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۱

یا لیتنی کنت ترابا...

تصور میکنم

روزی را که تکیه میزنید به کعبه

و ندا سر میدهید

"الا یا اهل العالم،انا المهدی"

میخواهم از خودم بپرسم

در آن لحظه اگر زنده باشم و آنجا

چه میکنم؟؟؟؟؟؟

چه میگویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با خودم فکر میکنم

شاید بگویم:

"یا لیتنی کنت ترابا"

از سر خجالت....

 

+ پی نوشت: روی تو گل انداخت ز شرم گنه ما / ما از گل روی تو خجالت نکشیدیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۳
کوچکترین منتظر

خجالت

ظهور

کعبه

نظرات  (۲)

خدا نکنه گلم
ایشالله از سرداران سپاهش باشی

پاسخ:
پاسخ:
ایشالا همگی...
درود خدا بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی