.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۴

محرم در راه است....

محرم در راه است....

چشم های به خون نشسته ی مولا را  بیشتر خون نکنیم...

بیائید بیشتر حواسمان را به اعمالمان جمع کنیم...

یا علی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
کوچکترین منتظر

امام زمان

محرم

نظرات  (۹)

سلام دوست عزیز
اگه با تبادل لینک موافقی لطف کن خبرم کن ممنون
روزی خواهـــد رسیـــد که در برابرم بـــِــایستند...
آنروز ﭼﻘـﺪﺭ ﻋـﺰﯾـﺰ ﺧـﻮﺍهم شد
مرا به دوش خواهــند کشید
و فریاد سر میدهــند:

ﺑـﻠﻨـﺪ ﺑــﮕــﻮ
ﻻ ﺍِﻟـﻪ ﺍِﻟَﺎ ﺍﻟﻠّﻪ ...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۶ سجاد(از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم...)
فرش بر رونق بازار حسین می نازد
عرش بر جلوه رخسار حسین می نازد
ابر بر اشک عزادار حسین می نازد
قبر شش گوشه به زوار حسین می نازد
کربلاهم به علمدار حسین می نازد
.
..
التماس دعا
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۵ صاحب دلان 313
فراموش کنید هر آنچه را که تاکنون

از کربلا و کربلائیان شنیده اید..

حالا فقط چشم وگوشتان راویست...

فقط یادتان باشد تمام گریه ها از نامه ی غریب شروع شده بود...

غریب نامه می نوشت...نمی گریست...الی الحبیب......

حبیب نامه میخواند...سخت میگریست...من الغریب......


سلام....یک جرعه از آب زلال نگاهتان...
اگر خواستید جاری کنید...



"التماس دعای فرج"

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
اللهم عجل لولیک الفرج
الهی عاقبت بخیرمان گردان

پاسخ:
پاسخ:
آمین...
التماس دعا ...

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعای فراوان...
سلام ممنون از تذکرتون تو پست
در این ایام حزن و عزای شهادت ارباب تسلیت مرا پذیرا باشید .
با این پست بروزم :عشق من حسین
عزاداریهاتون قبول، روزیتون کربلا و التماس دعا



پاسخ:
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
تذکر اول برای خودمه...
حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم

تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

سلام علیکم
ایام محرم الحرام ، ماه حزن آل الله بر شما تسلیت باد .. در این ایام من را لطفا ویژه دعا کنید ...

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام
محتاجیم به دعا...
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله .
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی