.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۲

یه جفت کفش...

یه خیابون خلوت رو فرض کنید...

که یه حسینیه توشه...

شبه ولی همه جا با نور سبز روشنه...

ناخودآگاه کشیده میشی طرف حسینیه...

میخوای بری عزاداری آقا امام حسین...

 وقتی جلوی در هیئت میرسی...متوجه میشی که هیچکس داخل نیست

ولی خوب که نگاه میکنی...یه جفت کفش جلوی در هیئت میبینی

اگه بدونی اون کفشا متعلق به امام زمانه چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
کوچکترین منتظر

امام زمان

محرم

نظرات  (۵)

السلام علیک یا صاحب الزمان ...
لیاقت نداریم آقا ...
یا صاحب الزمان
اگر حجاب ظهورت وجود پست من است
دعا نما که بمیرم
چرا نمی آیی ؟
هیچی اصلا رو ندارم تو چشم آقا نگاه کنم.....
خیلی قشنگ بود....
ببخش اقا مارو....
او خواهد امد....
روح و جانم به فداش ..
۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۵:۵۷ ترنم انتظار
نمیدونم فکر کنم فقط از همون جا نگاشون کنم و گریه کنم اگه اقا اذن دخول دادن میرم تو و درد و دل میکنم و گریه میکنم و ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی