.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۵

منتظر...

مثل کفشدار حرم غریب الغربا (ع) ...

که چشمانش مشتاق و دستانش منتظر گرفتن کفشهای شما بود....

دلم میخواهد منتظر بمانم...

منتظر روزی که یک نظر از سمت شما را تایید کنم...

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که باشم که نظر شما را تایید کنم...

اگر این را میگویم ،یک جورهایی خودم را کفشدارتان میدانم

"ببخش آقا" مال شماست...

آقاجان این دنیای واقعیمان که رنگی از شما ندارد...

لا اقل به دنیای مجازیمان قدم رنجه فرما...

 

+یه جمله ای که تو بعضی وبلاگا خوندم و خیلی دوسش دارم اینه:

"این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ اعتباری ندارد..."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴

نظرات  (۷)

سلام ممنون از حضور مهربونتون شماهم لینک شدید
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۰ خانواده بهشتی
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون
به جمع دوستان ما خوش اومدید.
بازم منتظر حضور و نگاه گرمتون هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خیلی جالب بود
طرح ختم زیارت عاشورا و صلوات . ثواب این ختم را هدیه میدهیم به ابا عبدالله و72 شهید کربلا.
و با مدد از ابا عبدالله علیه السلام، تعجیل در فرج امام زمان (عج) ، شفــای همه ی بیماران و رفع مشکــلات تمامی مسلمانان را از خداوند منان خواستاریم. در صورت تمایل اطلاع دهید
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ عاشقان شهادت
تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین

این چشم تهی نگشت از آب حسین

عمری است نیازمند این درگاهم

یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین


سلام:وب متفاوتی دارید .به کلبه عاشقان شهادت دعوتید.امید که دعوت را پذیرفته وبرای شادی ارواح شهدای اسلام فاتحه ای را نثار کنید....تبادل لینک با شما موجب افتخار بنده است در صورت تمایل به من اطلاع دهید.....با تشکر
۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۶:۱۶ ترنم انتظار
رزمنده های گرامی سلام

بیاید همین الان با ذکر یا لثارات الحسین یه حرکت جهادی رو شروع کنیم.

اگر در گوگل سرچ کنید عاشورا(ashura) و تصاویر رو ببینید خودتون متوجه همه چیز خواهید شد.http://asheganrahbar.mihanblog.com/post/403
یا صاحب الزمان
حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام
سلام
التماس دعا
با یک عصای چوبی هم می توان دوید
گر بالهای تفکر ما بازتر شود
گر آن درخت سیب خیالات ما
بین زمین و آسمان خدا بارور شود...


سلام...
خوبی دوست عزیزم؟
با موضوع: آیا امام زمان (عج) ایرانی است؟ به روز هستم..
بهم یه سر بزن..
البته با یه نظر خوشکل..
یاعلی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی