.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۳:۳۲

همین یک بار...

همیشه غبطه ی سادات را میخورم...

که میتوانند شما را عمو صدا بزنند و من نمیتوانم...

به اندازه ی همین یک پُست...

اجازه میدهید،عمو صدایتان کنم؟؟؟

آمده ام عذر بخواهم...

فقط همین...

نه حجتی دارم...نه بهانه ای....

فقط آمده ام عذر بخواهم...

یک چیز دیگر هم میخواهم...

خودتان را...

عموجان...

با همان چشمهایی که تیر خورد...

با همان چشمهای به خون نشسته ای که آرزو داشت یکبار دیگر صورت برادر را ببیند...

عموجان...

با همان چشمها...نیم نگاهی به من بیندازید...

قسمتان نمیدهم...

فقط یک نیم نگاه....

 
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
کوچکترین منتظر

Ashoora

Ashora

Ashoura

Ashura

yahossein

نظرات  (۷)

درود خدا بر شما بی نهایت زیبا درد و دل میکنید.
بین همه عشقای دنیا...
عشق است اباالفضل..


سلام دوست خوبم:
خسته نباشی:
با موضوع: رنگها در قرآن .... به روز هستم...
بهم یه سر بزن..
در ضمن نظرم یـــــــــادت نـــــــــــره...
یا علی..
سلام همسنگری آخ همیشه این حسرت برا منم هست اما من آقا رو عمو عباس صدا میکنم
با بدون شرح 29 بروزم و منتظرتونم .
التماس دعا
بلند شو زکنار فرات حضرت دریا
که دیده است که دریا به پای رود بیفتد
صلی الله علیک یا قمر منیر بنی هاشم
یا عباس
سلام
التماس دعا
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۴۸ ❀نفس به سبک نگاه مهربونِ خدا❀
قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را!

این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق!!

عهد با ❀امام زمان❀....
تو را به گنبد طلایت قسم،مرا بطلب

عجیب کرده هوایت دلم، مرا بطلب

تمام حجم اتاق را گریه می کنم

برای لمس نگاهت توهم ،مرا بطلب

هنوز رضا رضاست، طنین ناله ی قلبم

شده پشت از غم و ناله خم، مرا بطلب

ضریح آسمانی ابری است بی نسیم شما

دلم، به حرمت پاک حرم، مرا بطلب

به دست صورتک روزها دلم ز پا افتاد

نزدیک و نزدیکتر،ای صبحدم ،مرا بطلب

رمیده آهوی دل، سوی تو ،پناهش ده

غریب آشنا، من رهگذرم، مرا بطلب...

.........السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا خاطره شعر و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش....
ساده ترین کار جهان این است که خودت باشی و دشوارترین کارجهان این است که کسی باشی که دیگران می خواهند....


سلاااااااام:
خوبید ان شاالله؟
با موضوع: فواید و اهمیت نماز اول وقت برای بدن انسان.... به روز هستم...
حتما بهم سر بزنیااااا...
با یه نظر خوووووب..
یا علی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی