.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۹

بهشت و جهنم...

آقای من...

بیراهه همانجاییست که من بودم...

شما مرا به راه آوردید...به لطف خدا...

میدانید...اگر دستم را رها کنید...

دوباره گم میشوم؟؟؟

میدانید...اگر دوباره گم شوم...چه میشود؟؟؟

شاید دیگر فرصت زنده ماندنم نباشد و...آن وقت...

قِیلَ ادْخُلُوا أَبْوَابَ جَهَنَّمَ خَالِدِینَ فِیهَا فَبِئْسَ مَثْوَی الْمُتَکَبِّرِینَ (زمر-۷۲)

.................................

همین اول راهی کربلا میخواهم...

توقع زیادیست..میدانم...

اما چه کنم...

میگویند آنجا همه آدم میشوند...من میخواهم آدم شوم...

میشود بطلبی؟؟؟

یعنی یک جای خالی برای من پیدا نمیشود؟

اگر بیایم....چه ها که نمیشود...

آن وقت است که....

ادْخُلُوهَا بِسَلاَمٍ آمِنِینَ (حجر-۴۶)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
کوچکترین منتظر

امام حسین

بهشت

جهنم

کربلا

نظرات  (۶)

زندگی قبل کربلا و بعد کربلا فرق می کنه
به قول خودتون آنجا همه آدم می شوند
آدم هم که نشوند ... حد اقل عاشق می شوند...!

ایشالا خیییلی زود قسمتتون
کربلایی باشین
یا علی

پاسخ:
پاسخ: یعنی میشه؟؟؟
قسمت همه ی آرزومندا ان شاءالله...

دستت تاابد تودست امام زمان

پاسخ:
پاسخ:
آمین برای همه...
ممنون از دعای قشتگتون...
چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
سلام
انشاء الله دعوت بشید
التماس دعا
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۰ سجاد وحید
سلام مرسی ممنون
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۳ خادم الشهدا
سلام به شما وبتون رو دوست دارم نوشته هاتون حرف نداره عالی مینویسین خوش به حالتون که اینقدر قشنگ فکر میکنید / دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی/چو یاران مهدی شمارش کنند دعا میکنم جزو آنان شوی به وبلاگ کوچیک من هم سر بزنید خوشحالم میکنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام.نظر لطفتونه...
هر چه هست از یوسف زهراست (س)
انشاالله قسمت همه ی دوستداران اهل بیت (س) بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی