.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۹

و لله العزه جمیعا...

خدا جان سلام...

آمده ام تشکر کنم...

بابت همه چیز...

و یک تشکر ویژه...بابت یک نعمت ...

اینکه عزتم بخشیدی...در بین مردم...

اینکه از گوشه و کنار چیزهایی به گوشم میرسد که لایقش نیستم..

اینکه در میان دوستانم....و در هر جمعی...برجسته ام کردی....

یادت می آید آن روز...تعریفی که لایقش نبودم...جلوی همه...

و بعد از پشت شیشه ی اتوبوس نگاهم به آسمان بود و در حیرت بودم از لطف تو....

اَللهمَ مَولای....وَ کَم مِن ثَناءٍ جَمیلٍ لَستُ اَهلاً لَهُ نَشَرتَه...(فرازی از دعای کمیل)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
کوچکترین منتظر

آبرو

خدا

شکر

عزت

نعمت

نظرات  (۷)

۰۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۷ خادم الشهدا
سلام ممنونم شماهم لینک شدید من اغراق نکردم حقیقت رو گفتم یه حس قشنگی تو نوشته هاتون هست معلومه دلتون صافه /تو دنیای واقعی که نشد ولی خوشحالم تو دنیای مجازی همچین دوستانی دارم

انشاالله با مژده ظهور حضرت مهدی(عج) دلتون شاد بشه در پناه حق

پاسخ:
پاسخ:
امیدوارم لیاقت این همه تعریف رو پیدا کنم...
ممنون از دعای خوبتون...آمین
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۷ تبسم نور
کودکی اندیشید که :
 خدا
 چه میخورد ؟ 
چه میپوشد ؟ 
و کجا خانه دارد ؟


ندا آمد : غصه بندگانش را میخورد


گناهانشان را میپوشد

و در دلهای شکسته خانه دارد...
جریمه مشق امشب ...!

صد بار بنویس ... !

آقایی که یادش نبودم ... !

در قنوتِ نمازش ، یادم کرد ... !!!
...........
التماس دعا
نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ،

افسر مافوقم عباس علی (ع)
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۲ فانوس جزیره
آقای بهجت (رحمة الله علیه) :
روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است .
مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
مــا غــایــبــیـــم...! , او مــنــتــظـــر آمــــدن مـــاســت...

اللهم عجل لولیک الفرج...


سلااااااام...
حالو احوال؟
با موضوع: جهان پس از ظهور حضرت مهدی علیه السلام چگونه است؟... به روز هستم..
با یه نظر خـــــــــــــوب بهم سر بزن...
یا عـــــــــــلــــــــــــی..
من حتی حاضرم پول خرج کنم تا انسان ها به ناحق به من ناسزا بگویند و به ناحق مرا متهم کنند زیرا خیر دنیا و آخرت را نثار من میکنند و چه از این بهتر ؟!
حسبنا الله و ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی