.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۸

آن سفرکرده...

انا لله و انا الیه راجعون...

سلام دوستان...

ممنون از همراهی صمیمانه ی همگی..

پدربزرگ دوستم...

پدر دو شهید...

از بین ما رفتن...

شادی روحشون فاتحه ای بفرستید...

یا علی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
کوچکترین منتظر

نظرات  (۳۷)

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۳ ღღ♥.•´عاشق کربلا•. ♥ღღ
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَِّحیم
" اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ ءَاِلهٌ مَّعَ اللهِ قَلیلاً مَا تَذَکَّرُونَ "
« نمل . آیه 62»



سلام.ان شالله خدا شفا وسلامتی ب ایشون بدنوبحق مهدی زهرا...امین...یاعلی.

پاسخ:
پاسخ:
آمین....شفای همه ی مریضا ان شاءالله...
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۶ فدائی امام زمان
سلام
انشاء الله بلطف خدا شفاء پیدا کنند.
همین الان 50 مرتبه گفتم.
کمه ولی انشاء الله خالصانست...

پاسخ:
پاسخ:
سلام.لطف کردید...
ممنون
سلام
من فعلا 100 تا.

پاسخ:
پاسخ:
لطف کردین...ممنون
سلام بزرگوار.
200 تا با بنده ی حقیر تا 20 دقیقه ی دیگه بعد از نماز مغرب و عشا انشاالله.
به امید شفاعت اون حضرت و شفای همه ی بیماران.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون...
ان شاءالله...
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۱ عباس زاده
سلام علیکم
100

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنونم
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۲ اشکی برای ظهور
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

سلام
قبول باشه
من114تا

پاسخ:
پاسخ:
سلام.لطف کردین...
سلام انشاالله خداوند شفا شون بده
(50تا)

پاسخ:
پاسخ:
شفای همه ی بیماران...
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۳ عاشقت خواهم ماند
به امید شفای همه بیماران به خصوص بیمار مد نظر شما.
انشا الله به زودی به کانون گرم خانواده باز خواهند گشت.
من 101 تا
قبول باشه انشاالله

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون...ان شاءالله
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۶ هیئت انصار العباس(مجنون العباس)کرمانشاه
سلام چشم
سلام
چشم ان شاالله که خوب بشن
یا علی...
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۳ عباس زاده
امیرالمومنین علی علیه السلام :
زیاد دعا کن تا از گزند شیطان محفوظ مانی .
بحار . جلد75

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ...
سلام
ان شاءالله شفا پیدا کنند

سهم من هم چهارده تا
بتونم بیشتر هم می فرستم

یا علی

پاسخ:
پاسخ:
لطف کردید...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۴۸ قاصدک رنگین کمان
500 سهم من
اللهم اشف مرضانا

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم....آمین
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۲۷ سجاد(از عشق توگفتیم و نمک گیر شدیم..)
سلام..........
50تا گقتم.. خداشفاش بده

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون...
سلام 100تا
شماهم برا مریض من دعاکنین لطفا(بیمارجسمی نیست روحیه)

پاسخ:
پاسخ:
سلام.خیلی ممنون
چشم حتما...
سلام
50 بار
خدا انشاء الله بهشون سلامتی بده

پاسخ:
پاسخ:
سلام.سپاس...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۱ عاطفه سادات
سلام دوست عزیز.


اومدم دعوتت کنم برا حضور در :

» اولین دوره طرح ختم قرآنی وبلاگم «

هر دوره حدود نیم حزب( کمتر از 20 آیه) و در مدت 1 ماه


آیا تمایل به همراهی با دیگر دوستان قرآنی دارید؟

در صورت تمایل اطلاع دهید تا حزب مشخص شده به اطلاعتان رسانده شود..

و من الله توفیق
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۲ مجنون الحسین
سلام وب خوبی دارید موفق باشید لطفا به منم یه سری بزنید ممنونمنم 50 تا میفرستم یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون...چشم
سلام
14 بار به نیت 14 معصوم

پاسخ:
پاسخ:
سلام.تشکر
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۵۳ ♥معبـــرسایبری بی سنگـ╦ــر♥
یادمان باشد
زندگى
همیشه پرواز نیست،
گاهى هم باید قفس را تحمل کرد
خسته نباشی خدا قوت

بروزم و حتما حتما منتظر نظـــر شمــــا....
سلام انشاالله همه مریضا خوب شن
۵تا

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون
سلام
حرکت بسیار زیباییست
ان شاء الله که خداوند شفای کامل بهشون عنایت بفرماید
من هم 100 بار انشاءالله
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام.این کار رو از وبلاگ "قاصدک!رنگین کمان" یاد گرفتم.
ممنون از لطفتون
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۷ خانواده بهشتی
گوش دل را وا کنید آید ندا / بانگ هل من ناصرش از هر کجا
خدایا، درک دوران ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان
آمین
سلام بزرگوار
به وبلاگم دعوتید.
با پست سبک زندگی و تربیت اسلامی بروزیم
منتظر حضور و نگاه پرمهر شما هستم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۱ فدایی سید علی
سلام حتما...5تا فرستادم...یا شافی
به من هم سر بزنید یا علی مدد
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۰ زهرا امینی فرد
سلام 14 تا میگم به نیت 14 معصوم
اللهم اشف کل مرضانا

پاسخ:
پاسخ:
سلام.تشکر
سلا م12 تا به نیت امام زمان...

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون...
سلام ممنون از حضورتون . به حق مادر مادر پهلو شکسته مون انشاالله شفای کامل بگیرن . 14 تا میفرستم البته ناقابله ولی انشاالله مقبول بیوفته . یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام.سپاس...
اللهٌم اشف کل مریض...الهی آمین.

الهی که خدا به حق صاحب الزمان(عج) به همه مریضها سلامتی و عافیت بده...ان شاء الله...!!

سهم بنده در این ختم معنوی ، 313 مرتبه...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از لطفتون...تشکر
هو الشافی

سلام سهم من هم100 امن یجیب....و 100صلوات

الهم اشف کل مریض

آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۱ قاصدک رنگین کمان
سلام . الان حالشون چطوره؟
500 دیگه هم برم ثبت کنید.
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۵ قاصدک رنگین کمان
راستی 1000 تای دیگه هم واسم ثبت کن تا امشب میگم
الهی بهتر بشن
دوست خوبم 50 تا براشون فرستادم
20 تا دیگه هم می فرستم
انشاالله خدا شفاشون بده.
سلام،روحشون شاد
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام
با یه داستان آپم .
تشریف بیارید
سلام همسنگری
با معجزه قمر بروزم و منتظرتونم .
یا علی
سلام.یه مدت نتونستم ب وبم سر بزنم.واس همین نظرتونو ندیده بودم.امروز دیدم.دوس داشتم شرکت کنم ولی...
انشاءلله تو اون دنیا با ائمه(علیهم السلام)محشور بشن.روحشون شاد.یاعلی...
اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات..
خدا به واسطه ی کسانی که نزدش آبرو دارند، ما را نیز بیامرزد انشاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی