.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۴۷

رزق...

گاهی دنیا میرود پشت یک ویترین....

و من دستم نمیرسد به زرق و برق هایش...

می ایستم و خیره میشوم...

و خیال میکنم داشتن همه ی چیزهای پشت آن شیشه را...

بعد خدا می آید و  دستم را میگیرد...

و آهسته آهسته میبرد و سر سجاده ام مینشاند...

و من سجده میروم ...

خدایا شکر بر داده هایت...

صبر بده بر نداده هایت...

اگر بیشتر دادی که فَبِها...

اگر ندادی خیالی نیست...من روبروی تو...سر سجاده ام...

 

+وَ لا تمدّن عَینیک الی ما متّعنا به ازواجا منهُم زَهرة الحَیوة الدّنیا لِنفتنَهم فیه، وَ رزقُ ربّک خَیر و ابقی.

و هرگز به متاع ناچیزی که به قومی از آنان(قومی کافر و جاهل) در جلوه حیات دنیای فانی برای امتحان قرار داده ایم چشم ارزو مگشا، و رزق خدای تو بسیار بهتر و پایدارتر است.
 
سوره طه ۱۳۱

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶

نظرات  (۱۶)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۵۰ زهرا امینی فرد
فوق العاده زیبا بود

خدایا من حواسم به همه هست به جز تو

پس تو هم حق داری، حواست به همه باشه به جز من . . .
خدایا چقدر این روز ها دلم بیشتر برایت تنگ می شود ...
دلیلش چیست ؟
یعنی بیشتر به تو نزدیک شده ام یا از تو دورتر ؟؟؟
خاطره ای کوتاه از امام خامنه ای:
http://aseman313.ir/1392/11/07/vasael-20-sal-pish

کلیپ اکسیر اهل بیت برای گناه ناخواسته چشم و قلب (مناسب برای جوانان فعال در فضای مجازی) :
http://aseman313.ir/1392/11/04/dl-exir-ahle-beit

منتظر قدومتان هستیم، کلیک رنجه بفرمایید.
خدایامراببخش برای همه ی درهایی که کوبیدم وپشت ان تونبودی
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۳ مریم آسمانی
این روز هــ ـــا.....
فَــهمیــ ــدم حــال و هــ‌ـَوا آلـــوده اســت!
نــَـــه آب و هــَـــوا...........
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۳ دختر گمنام(شهید نورولی بربست)
شهید حسن خلعتبری :

اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن بچسبد

آن را با خونم می شویم
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۳ حلقه صالحین شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام دوست عزیز
لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
با تشکر
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۸ زندگی زیبا
سلام سلام
بامطالب جدیدبروزم ومنتظرحضورگرمتون...
حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
«در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
آشتی با امام عصر ص91
**********************************************************************
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن یا اینکه یه پست از این مطلب تو وبلاگت قرار بده ،یا به اطرافیانتون یاد آوری کنین اگه هستی بهم خبر بده لطفا
وبا هر توانی که داری این مطلب رو منتشر کنید
امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه 480
*بــیــــانـــیـــه*

سلام ...
به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نامهای نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..

توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع)
emam naghi در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود..

شایان به ذکر است شما می توانید با ورود به وب ya-20.blogfa.com از تعدادی پوستر امام نقی علیه السلام برای استفاده در وبتان بهرمند شوید..



این مطلب را گسترش دهید...!


یا علی...
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۱ ✔غــــــریبه
ساعت رسیده رأس قرارِ دوازده
دردی نشسته گوشه کنار دوازده

خورشید رفته عشق بیارد برایمان
در پشت ابر مانده تبار دوازده

در لابه لای غربت خود غوطه میخورد
در سیل اشک، دار و ندار دوازده

ساعت هنوز عاشق وقت رسیدن است
افتاده باز دورِ مدار دوازده

دست زمان به صورت آن ماه قد نداد
بالا گرفته قامت یار دوازده

ساعت از انتظار سرش درد میکند
حتی زمین شده ست دچار دوازده

در ایستگاه عقربه ها ایستاده ایم
چشم انتظار سوتِ قطار دوازده!

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۷ تبســــــــم نـور
شجاعت در آن نیست که انسان خطر را نبیند،

بلکه در این است که خطر را ببیند و بر آن غلبه کند
آپـــــــممممم و منتظر مهربونیات
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۷ ♥معبـــرسایبری بی سنگـ╦ــر♥
آخرین نوشته‌ی یک شهید:

امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم

آب را جیره بندی کرده‌ایم؛ نان را جیره بندی کرده‌ایم

عطش همه را هلاک کرده ؛ همه را جز شهدا

که حالا در انتهای کانال کنار هم خوابیده‌اند.

دیگر شهدا تشنه نیستند.

فدای لب تشنه‌ات ای پسر فاطمه...

بروز شدم منتظرتــون هستم حتمــا سر بزنیــد!!!!
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۵۸ یا انیس القلوب
من خدایی دارم ، که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها
مهربان ، خوب ، قشنگ
چهره اش نورانیست
گاهگاهی سخنی می گوید ، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد ، او مرا می خواند ، او مرا می خواهد …
بعد خدا می آید و آهسته آهسته سر سجاده ام می نشاند ..
اگر ندادی خیالی نیست.. من روبروی تو، سر سجاده ام ..
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی