.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۵۹

ادای دین...

سلام...

اصل مطلب:

بیایید نام نسل های آینده مان را با نام ائمه علیهم السلام مزین کنیم...

پدر آینده...مادر آینده...

این روزها...بعضی حرفها...پای اراده ات را سست نکند در انتخاب نام "نقی" برای پسرت...

صاحب این نام خودش فرمود:مسخرگی تفریح سفیهان و کارجاهلان است...

به سفیهان و جاهلان این دوره زمانه اهمیت نده...

میدانم که جاهای دیگر وضعش از تهران ما بهتر است...وضع نامهایش را عرض میکنم...

اما..اینجا...نام گذاری بچه ها...تحت تاثیر خیلی چیزهاست...

اینجا...نمیدانم چه بگویم...

شاید دور و بر من وضعش خیلی بد است...

کسی نام پسرش را "حسن"، "نقی" ، "تقی"...نمیگذارد...

خیلی جریانها به این معضل دامن میزنند...از آن جمله فیلم ها و سریالهامان...

کاش سازندگانشان بیشتر توجه میکردند...

محتوایشان خوب است...اما انتخاب نامشان نه...

کاش میدانستند وقتی اسمی را سر زبان می اندازند...شاید کسی بوده که میخواسته همان اسم را روی فرزندش بگذارد و ندانستن او پشیمانش کرده...

درد من همین است...

نمیدانم چندسال پیش بود...

برنامه ی ماه عسل...

دو برادر را آورده بودند...حافظ قرآن...

نام برادر بزرگتر "محمدنقی" بود...

نام برادر کوچکتر "محمد تقی"...

از ته دلم پدر و مادرشان را تحسین کردم...

به خدا اگر این اسم ها راشکسته صدا نزنیم...با احترام خطابشان کنیم...

زیباترین اسم های دنیا هستند...

چند نقطه هایم دارند زیادی میکنند... حرف های نگفته...بسیار دارم...

والسلام...

 


چند لینک زیر وبلاگهاییست که در حمایت از امام علی النقی علیه السلام شروع به کار کردن...

بهشون سر بزنید و اگر وب دارید لینکشون کنید...

 

امام هادی النقی (علیه السلام)

عشقم امام هادی علیه السلام


امام هادی (علیه السلام)


امام علی النقی (هادی)

 امام نقی (ع)

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶

نظرات  (۱۱)

مگر اینکه برفی بیاید تا بتوانیم
"آدم"
بسازیم ...

سلام علیکم
جانم فدای امام هادی علیه السلام ..
عاقبتتون بخیر ...
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۱۸ سگ روسیاه و بی نام و نشون ارباب
سلام ممنون که اطلاع دادین
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۵ اصلاحات انسانی
سلام. با سپاس از زحمات شما در نوشتن مطالب آموزنده . وبلاگ اصلاحات انسانی با هدف گسترش عقلانیت و معنویت و اعتدال و معنویت در سایه ی انسانیت و نیز درج تفریحات سالم من جمله موسیقی و عکس شما را به بازدید و تبادل لینک دعوت می کند. در هر صورت اگر دوست داشتید لینک کنید اطلاع دهید تابنده هم شما را لینک کنم. بااحترام
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۶ ❀نفس به سبک نگاه مهربونِ خدا❀
سلام خدمت شما.

آدرس وبلاگم رو تغییر دادم لطف کنید بی زحمت لینکمو تغییر بدید.

با چندتا مطلب هم در خدمتتونم.

mm158255.blogfa.com
سلام وبلاگ خیلی خیلی زیبایی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید و از اون نظر های زیباتونو بدید
راستی وبلاگ دومم هم افتتاح شد خوشهال میشم اگه بهش سر بزنین.
آدرس وبلاگ دومم:
http://varzeshgoal.blogfa.com
این جمعه گذشت و رفت امّا بی تو
تا جمعه بعد،غصّه حاصل شده است
ای صاحب عصرهای دلگیر فراق
برگرد دلم دوباره بی دل شده است
با آمدنت ،کعبه به خود می گوید
این قبله به سمت راست مایل شده است
با نغمه جاءَ الحَقِ جان برگویند
پرونده انتظار باطل شده است...
درود خدا بر شما باد.
احسنت.
سلام به به چه خوش سلیقه ای وبلاگ خیلی قشنگه خسته نباشی
با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم منم با اسم هدایت روشن لینک کنید و به من سری بزنید و نظرتونو بگین
ممنونم منتظرتون..............................................................

پاسخ:
پاسخ:
سلام...ممنون از لطفتون...آدرس نذاشتین!!!
کـم کم دلـم از این و از آن سیر می‏شود
با چشـم مهربان تـو تسخیر می‏شود
این خواب‏ها که همسفر هر شب من است
یک روز مو به مو همه تعبیر می‏شود
فرصت گذشت وقت زیادی نمانده است
تعجیل کن عزیز دلم دیر می‏شود

سلام دوست خوبم

آپم!!!
خوشحال میشم بییایین؟؟؟

موفق باشید
سلام
خدا خیرتون بده
اجرتون با امام علی النقی علیه السلام
سلام خیلی عالی بود و تذکر عجیبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی