.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۹

آقای من...دلیل گریه های من...

آب وقتی از مسیر جویبار خارج میشود...میشود سیل...

میشود خانه خراب کن...

این را بدان...اشکهایت وقتی برای کسی جز خدا باشد هم...انگار از مسیر خودش خارج شده...

سیل میشود و امیدت را...ایمانت را میبرد با خودش...

غم دنیا را نخور...سخت است در ابتدا...

اما...کافیست به غربت امام زمانت (عج) یک لحظه...فقط یک لحظه فکر کنی...

دلیل محکم پیدا کن برای اشکهای گرانبهایت...نگذار بی بها...هدر شوند...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷

نظرات  (۷)

سلام
با یک داستان جدید بروز هستم منتظر نظرات خوبتون هستم
موفق باشید
یا علی
روا بود ک گریبان زهجر تو پاره کنم/دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم؟؟؟؟؟؟؟
ب روزم.یاعلی...
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۱ فدائی امام زمان
با عرض سلام و خسته نباشید.

از طرف " وبلاگ امام زمان (عج) "

لطفا این پست را حتما ببینید(ویدیو) :
http://imamzaman.blog.ir/post/35

حتما نظر خود را راجع به این ویدیو اعلام کنید.
در صورت تمایل از دوستان خود هم دعوت به مشاهده ی این ویدیو بکنید.

زیر پرچم خدا
التماس دعا
!Warning
شما کدام گزینه را انتخاب میکنید؟
ادامه یا بازگشت؟
لطفا جواب دهید...
و من اله توفیق...

حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:

اگر خدا بر گناهان وعده عذاب هم نمى داد ، لازم بود به خاطر سپاسگزارى از نعمت
هایش نافرمانى نشود...


حکمت 290 نهج البلاغه


سلااااااااااااااااام دوست گلم:
به فضل خدا که حالتون خوبه؟
با موضوع: مقاله تکان دهنده یک جوان یهودی درباره مسلمانان... به روز هستم و با یه
نظر خـــــوشـــکل منتظر حضورتونم...



یـــــــــــا عـــــــــــــــلـــــــــــی...
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۲ یا انیس القلوب
سلام این پست های جدیدتون فوق العاده است بی نیاز از تعریف
ولی این یکی رو خیلی دوست داشتم یکهو زدم زیر گریه

ان شاالله که حضرت مهدی(عج) ازتون راضی باشند
در پناه خدا..
سلام


در آمدنش شکی نیست

برای زودتر آمدنش دعا کنیم


علی علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی