.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۴۱

قرار هفتگی...

منم و دلتنگی این سه شنبه ها...

به صحن جمکران خودت راه... نمیدی ام آقا؟؟؟

کلیک...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
کوچکترین منتظر

امام زمان عج

جمکران

نظرات  (۵)

سلام
حضرت على (علیه السّلام) فرمود: هیچ گاه به سخنى که از دهان برادرت بیرون مى آید گمان بد مبر، در حالى که مى توانى توجیه خوبى برایش پیدا کنى.
(مشکاة الانوار-باب سوم)
موفق باشید.
منتظر حضور شما در وبگاه جونم فدای حیدر هستیم.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۰ یا انیس القلوب
عاشق که شدی خطا نباید بکنی
حتی به خودت جفا نباید بکنی
حالا که شدی چشم به راه مهدی(عج)
جز بر فرجش دعا نباید بکنی…
اللهم عجل لولیک الفرج
...................................
خیلی دلم میخواست تا قبل از سال جدید برم جمکران ولی انگار قرار نیست قسمتم بشه
آخرین باری که رفتم خیلی بچه بودم اونقدری که اصلا یادم نیست اونجا چه شکلیه فقط عکسهای اونجا رو میبینم و دلم.....

پاسخ:
پاسخ:
من هم...
آخرین بار سال گذشته بود...
که انگار سالها میگذرد از آن زمان...
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۳۳ فانوس جزیره
دلتنگیم آقا ...
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۰ سرباز شرمنده
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است وبال وپر دارد
سلام.شاید این جمعه بیاید شاید......... مطلب بسیارزیبایی بود من به عنوان یک شیعه به شما افتخار می کنم یاحق

پاسخ:
پاسخ:
شرمنده کردید
کاش...امام زمانم یه روز بهم افتخار کنن...
کاش...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی