.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۰

انتظار...

در این چندماهه ی وبلاگ نویسی...

خیلی از دوستان بودند که میخواستند بروند...

بروند و دیگر هم برنگردند...

حتی بعضیهایشان...به واقع رفتند...

عکس العمل همه هم لینکی های آن کوله بار بسته ها...از جمله منِ حقیر...

ناراحتی بود و دلتنگی...و کلی کامنت پر احساس...

که آخرش کار خودش را میکرد و دوستمان هنوز نرفته برمیگشت...

در این کمتر از یک ماه نبودنم...با اینکه اصلا نرفته بودم که بخواهم برگردم...و دلیل نبودنم چیزی جز سفر نبود...

وقتی با نظرات پرمهر دوستان مواجه شدم...یاد یک دلتنگی خیلی خیلی بزرگ افتادم...

دلتنگی آقایی که اگر به اندازه ی آب خوردنمان به یادش بودیم تا به حال آمده بود...

دلتنگی آقایی که نمیدانم داد دلتنگیش را کجا سر میدهد...

هرچند سکوت چندین و چندساله اش بهتر از هر فریادی...گوش عالمیان را پرکرده...

الهی دور دلتنگی ات بگردم...

ببخش آقا...

                              .........................................................................................

من به خیال خودم دارم انتظار میکشم...


پس زمینه ی طرح «قدمی برای ظهور» شماره 2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸

نظرات  (۹)

۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۳ دختری از تبار یاس
مهربانم...عالم از توست..
غریبانه چرا میگردی؟؟؟
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۷ دختری از تبار یاس
انشالله همین امسال...البته اگر امنیت براشون باشه..خیلیا شعار میدن که منتظرن..یا زهرا
تلنگری بودبجا...........
سلام علیکم...
به شیعه بودنمان کمی افتخارکنیم وبرای غربت مولایمان کمی غم داشته باشیم.
به روزم.
عاقبتتون بخیر.
من به خیال خودم ..
سلام.
با خاطره ای از شهید محمدرضا تورجی زاده،پسری که باتوم و کتک هم حریف او نشدند، به روز هستم.
سلام و درود
ممنون
دعوتید به وبم


پیامبر اکرم صل الله علیه و آله:
اسلام در حال غربت ظهور کرد و بحال غربت برمی گردد پس خوش به حال غرباء،
گفتند : ای رسول خدا غرباء چه کسانی هستند؟
فرمود : کسانی که از سنتهای من زنده می گردانند ، آنچه مردم به مرگ
سپرده اند...!


منبع: کتاب وقت ظهور..


سلاااااااااااااام:
حالتون که خوبه ان شا الله؟
با موضوع: مظلومیت اسلام و مسلمانان در سرتاسر دنیا.... !
به روز هستم ...
منظرتم... البته با یه نظر خـــوشــکـــل خـــوشــکـــل ...


یــــــا عــــــــلــــــــی...

سلام علیکم
همین طور است بزرگوار ..
کاش در همه حال به فکرش باشیم ...
عاقبتتون بخیر
مولا جان!غم دنیا همه کس را بفریبد اما صد دریغ ک هیجکس درپی فهمیدن غمهای تو نیست...اللهم عجل لولیک الفرج...
ممنون ک بهم سر زدین...یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی