.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۲۳

ادای دین...

گنبد و بارگاه شما را خراب کردند...

تا به خیال خامشان شما را از یادها پاک کنند...

اما...

 عشقتان بیشتر شعله کشید...

حالا به نامتان توهین میکنند...

این عشق...روزی دودمانشان را به آتش خواهد کشید...

ایمان دارم...

جانم فدای شما...یا امام نقی علیه السلام ...

ببخش که ادای دینم فقط...شده گذاشتن چند عکس...آقا...

 

اللهم عجل لولیک الفرج


 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
کوچکترین منتظر

imam hadi

imam naghi

naghi

امام نقی

نقی

نظرات  (۳)

سلام.خداقوت.با چن تا پست جدید بروزم.تشریف بیارید.منتظر حضور گرمتون و نظرات قشنگتون هستم.
موفق باشید.
یاحق

رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله :

حُسینُ مِنی و اَناء مِن حُسین اُحبُ الله مَن اُحبُ حُسیناََ حُسین سبط مِن الاسباط

حسین از من و من از حسینم ؛ دوستدار حسین محبوب خداست ؛ حسین امتى
از امت ها است .


ذخائر العقبى /124 ، کنزالعمال 6/221


سلام دوست عزیز:
حالو و احوالتون ..؟
با موضوع: می دانید یزید برای کشتن امام حسین علیه السلام چقدر پول برای
جایزه میداد؟
به روز هستم ...و منتظر حضور سبزتون..
البته با یه نظر خــوشــکــل ...

یــــــا عــــــــلــــــــی...

ببخش آقا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی