.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۸

امیــــــــــر قلبم...

کاش بدانید "امیـــــハート のデコメ絵文字ــر"

که دلم ترک برمیدارد...

وقتی نامتان به میان  می آید...

کعبه ترک برداشت که بگوید:

پای "علی" که در میان باشد

دیوار معنا ندارد...

هرجا...

هر زمان...

به دیوار رسیدی...

بگو...

ゆるふわ 可愛い のデコメ絵文字یا علی...ゆるふわ 可愛い のデコメ絵文字

بهترین پدر دنیا...

ハート のデコメ絵文字امام زمان عزیزم...ハート のデコメ絵文字

روزتان مبارک...

نظرات  (۶)

سلام ممنون از حضورتون
کاش میشد روی دریاها نوشت
سرگذشت دوری ما از بهشت
عیب در پندار و در گفتار ماست
من علی را خوانده ام مولای عشق

ولادت علی(ع) و روز پدر مبارک
سلام...عیدتون مبارک

دعوتید به .....رود و گنج

همه ما ثروتمند هستیم....ثروتمند

http://zareh.blog.ir/post/361

*************

امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
سلام دوست بزرگوار و عزیزم.
على بن ابى طالب (علیه السّلام) فرمود:
پیغمبر ضمن وصیتى به او فرمود یا على:
همانا که خداى عز و جل به دنیا نگریست و مرا بر همه مردان جهان برگزید و دیگر باره نگریست و تو را بر همه مردان جهان برگزید ، سوم بار نگریست و امامان از فرزندان تو را پس از تو بر همه مردان جهان برگزید ، سپس بار چهارم نگریست و فاطمة را بر زنان جهان برگزید.
خسته نباشی ، خدا قوت.
به ما هم سر بزن.
یا زینب.
به خدا سوگند درون باطل را مى‏شکافم تا حق را از پهلویش بیرون کشم.
نهج البلاغه خطبه ۱۰۴
بروزم با متن همین خطبه
زینب آخر این شبِ تاریک را سر می‌کند / یاد از یاس و شقایق، یا صنوبر می‌کند
این وداعِ آخر و جان دادنِ بانوی عشق / عاقبت وصل حسینش را میّسر می‌کند
وفات حضرت زینب (س) بانوی بزرگ اسلام را تسلیت عرض میکنم
http://www.beytoote.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی