.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب

تقوی در دنیای مجازی

ورود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۷
کوچکترین منتظر

نظرات  (۴)

سلام
ممنون
ان شاالله
ولی به نظرتون چطوراینکاروانجام بدیم
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی
امان ز لحظه غفلت که شاهدم هستی
سلام متأسفانه در ماه های اخیر دیده شده صدا و سیما رویکردی متفاوت تر از جهاد فرهنگی از خود نشان داده و تا اینکه اخیرا تصاویری از رقص محلی و رقص زنان در رسانه ملی به سادگی منتشرمی شود....
http://siasi-bdpnufasa.blogfa.com/post/23

لطفا کمی حساس باشیم

پاسخ:
پاسخ:
بله دیده ام...و خیلی چیزهای دیگر که...
امان...
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی