.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴

عم....ر...

بـسـم ربـــــــــ الـنـقـــــــــعـلـیـهـ الـســــلام

 

گاهی بعضی سالهای عمرت انگار باید بگذرند...

تا خیلی چیزها دستگیرت شود...

اصلا بعضی سالها کلی تجربه دارند برایت...

و دیگر نگران نمیشوی از بالارفتن سنت...

خدا را شکر میکنی...که بعضی سالها گذشت...

خدا را سجده میکنی...که بعضی سالها...بر تو گذشت...

بعضی سالها که گرچه یک سال بود ولی چندین سال بزرگترت کرد...

خدا را سپاس بابت همه آن سالها...

+ و تو همچنان آرزوی منی..." مهــــــــــدی جان "...

+ امام علی النقی علیه السلام : افسوس کوتاهی کارهای گذشته را با تلاش در آینده جبران کنید.

 

http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/146/0/0/imam_hadi_pbuh_by_ostadreza-d516hs8.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴

نظرات  (۳۱)

سلام
طاعات قبول
به روزم
اللهم عجل لولیک الفرج
یا حق.
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۱ یا انیس القلوب
دیشب کسی برای تو سجاده وا نکرد
بغضی ترک ندید و گلویی صدا نکرد
انگار ما بدون حضور تو راحتیم
وقتی کسی برای ظهور تو دعا نکرد
وقتی که دامن تو رها شد ز دست ما
دست گناه دامن ما را رها نکرد
در روزگار ما تو بیابان نشین شدی
خاکم به سر که دل ما حیا نکرد
دیدند درد دین خدا را نداشتیم
ما را کسی برای شهادت جدا نکرد.
........حدیث زیبایی بود....
اجرکم عندالله
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۰ کبوتر بقیع
نقی نامی که فخر آسمان است
تلفظ کردنش حظ دهان است
ز القاب امام هادی ماست
امامی که عزیز شیعیان است
(خوشحال میشم به وبلاگ من

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم...
ممنون از حضورتون...
حتما...در اولین فرصت...
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۱ عابدین پور
سلام دوست جون....
خوبی؟؟؟چه خبرا؟؟؟خوش می گذره؟؟؟
خدا کنه بتونیم به این سخن حضرت علی نقی (علیه السلام) عمل کنیم...
هر روز به جای اینکه برای آینده تلاش کنم نا امید میشم
التماس دعا
دلم برات تنگ شده.........

پاسخ:
پاسخ:
سلام...الان که دارم جوابت رو مینویسم...از پیامکا و صحبتامون هم گذشته...
ولی خیلی لطف کردی که اومدی...حالا شدم مثل خودت...یک راه ناآشنا روبرویم...
مقصد کجاست...نمیدانم...
منم همینطور...کی بشه...دوباره...امام زاده معصوم...
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۱ سرباز شرمنده
سلام .خدا قوت
فرازی از دعای وداع امام سجاد (ع):
خداوندا بر محمد و آلش درود فرست، و ضایعه دردآور از دست رفتن رمضانمان را جبران کن، و روز عیدمان و فطرمان را بر ما مبارک گردان، و آن را از بهترین روزهایى قرار ده که بر ما گذشته، که بیشترین عفو را موجب، و بیشترین معاصى را محو کننده باشد،و گناهان پنهان و آشکارما رامورد مغفرت قرارده.
عید بر شما مبارک
به روزم
دعا برای فرج اقا فراموش نشود
اللهم عجل لولیک الفرج ...
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ سرباز شرمنده
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

سلام طاعات و عبادات قبول . عید فطر پیشاپیش مبارک ....
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۳ سرباز شرمنده
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود

صد حیف ازین بساط که برچیده می شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود..
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۳ سرباز شرمنده
سلام

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها

خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

خداحافظ ای بهترین ماه الله....
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ ♥ازمن تاخـــــدا راهی نیست...♥
خدایا! خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده ... آمین
عیدتــــــــــــــون مبـــــــــــــــارکــــــــــــ

یاعلی

سلام
منتظر حضور گرمتون هستم
..
خوشالم که خوب برات گذشت و حس بزرگ شدن داری
نهایت آرزوی عارفان

پاسخ:
پاسخ:
خوب گذشت...همه اش...و هرجا بد بود...پای خودم در میان بود....
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۳ سرباز شرمنده
سلام
عیدتون مبارک
----------------
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایتان آرزو میکنم ......
مهدی جان...!

با گریه ی ما نیامدی حرفی نیست؛

یک جمعه تو گریه کن که ما برگردیم..
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۰ بی قرار ظهور
قلب را با بی قراری ساختند
ابر چشمم را بهاری ساختند
انتظارت افضل اعمال من
هر کسی را بهر کاری ساختند
................................
اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۶ سرباز شرمنده
از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم


هم شدم از تؤبه خجل، هم ز تو شرمنده شدم


صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!


حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم
...
سلام .اگه زحمتی نیست من اسم وبلاگم و مدتهاست که عوض کردم ونامش شده ورود بی جنبه ها ممنوع !! قیلا یارب نظرتو برنگردد بود . ممنون میشم تغییرات رو تو لینک انجام بدین .

پاسخ:
پاسخ:
سلام...چشم...


رسول اکرم صلی الله علیه و آله میفرمایند:

هر مسلمانی سوره حمد را بخواند، پاداش او به اندازه کسی است که دو سوم قرآن
را خوانده و گویی به هر فردی از مردان و زنان مؤمن هدیه‌ای فرستاده است‌.

مجمع البیان‌، شیخ طبرسی‌; ج 1، نشر دار الفکر

سلام علیکم..
خوبید ان شاالله؟
با موضوع: چرا هفت حرف در سوره ی حمد نیست؟ .. ... به روز هستم..
... حتما یه سر بهم بزن..
الــبــتــه نـــظـــــر خـــوشـــکـــل یـــــــادت نـــــره ...

یــــــا عــــــــلــــــــی...

گرانی بیدادمیکنداماهنوز هم هیچ چیزگرانتر ازدوری شمانیست
سلام به روزم
کوشی ؟!


پاسخ:
پاسخ:
آمدم...
یـٰا صـٰاحِـبـَــ الـزَّمـــٰانْ. . . فَـقـیرِ گـوشـه نِـشـینِ مَحـبّتَـت هَستَم ،بـسـاز بـا دلِ آنکـــه فَـقَـط تـو را دارَد...
السلام علیک یا اباصالح المهدی

سلام بزرگوار؛ خدا قوت
طرح فـراخـوان دعـای همــگانـی برای ظهور مــولا صـاحـبــــ الـزمــان ارواحـنا فـداه داریم...
برای شرکت در این طرح لطفا با ذکر "یا مهدی" حضور خود را اعلام نمایید.

قــرائـت دسته جمعی دعــای فـــــرج
زمــان قــرائـتــــــــــ :

جمـعـه 31 مــرداد شـبــــــ شـهـادتــــــــ امـام جـعـفـر صـادق علـیه السـلام

ســـــاعــتــــــــ 23 ( 11 شــبــــــــ )

التماس دعای فـرج -یا مهــدی ادرکنی
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۹ سلاله زهرا
خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...

جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ،

کنارم باش ...



۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۰ یا انیس القلوب
سلام کوچکترین منتظر
خیلی وقته که دیگه پست نذاشتین و وبتون رو به روز نکردین
خدای نکرده مشکلی پیش اومده؟گرفتاری یا ...؟؟
چون معمولا وبتون رو زود به زود آپ میکردین این دفعه غیبتتون خیلی طولانی شد گفتم شاید اتفاق بدی افتاده باشه؟
به هر حال دعا میکنم اگه مشکلی یا گرفتاری هست خیر باشه ان شالله صاحب الزمان پشتیبان تون باشه
در پناه خدا باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام...
ممنون از لطفی که دارید...
سفر بودم...و بحمدالله مشکلی نبود...
به معرفت دوستانمان دلخوشیم...
ممنون از دعای زیبایتان...
آقا قسم به جان شما خوب می شوم
باور کن آخرش به خدا خوب می شوم
حتی اگر گناه خلایق کشم به دوش
با یک نگاه لطف شما خوب می شوم
این روزها ز دست دل خویش شاکیم
قدری تحملم بنما خوب می شوم
با این همه بدی به ظهور شما قسم
با یک نسیمِ کرب و بلا خوب می شوم
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۳ در مسلخ عشق
سلام.
افسوس دیرو زگذشته ات را مخور، چون که آنچه میگذرد افسوس ندارد بلکه تجربه دارد.
قدر امروزت را بدان که چون امروز مثل دیروزت افسوس نداشته باشد.
فرداتی را با تجربه امروز و دیروزت بساز که بهترین ها باشد.


دعوتید به پرپرواز
السلام علیک یا علی النقی(علیه السلام)...ب روزم ومنتظر حضورتون هستم...اللهم عجل لولیک الفرج...یاعلی
از قدم های خودم در دل شب خسته شدم .....

به ظهور پسرت چند قدم مانده هنوز....؟

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُم
سلام همسنگری با سه پست تنهایی ، بدون شرح 37 ، تا حالا بهش فکر کردی ؟؟؟ بروزم و در خدمتتونم . یا علی
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۲ عـشـقـمـ امـامـ هــادیـــ علیهــ السلامـ
***بیعت با امام علی النقی علیه السلام***


با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز:
برای دفاع و بیعت با امام هادی علیه السلام به وب ya-20.blogfa.com (عشقم امام هادی علیه السلام) بروید و برای هر پست عکس دار یک لبیک یا امام علی النقی علیه السلام به صورت نظر درج کنید تا رنکینگ عکس ها در گوگل بالا برود..


یا حق به حق امیر مطلق...
اللهم عجل لولیک الفرج
روایت خیلی خوبی بود ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
انجام وظیفه بود...
از انتظار خسته ام و یا دلم گرفته است؟
تو مدتی است رفته ای , بیا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خیره مانده بود
گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است

گذشتم از هزاره ها در امتداد دوری ات
به ذهن من نمی رسد کجا دلم گرفته است

به چشم خود ندیده ام شکوه چهره ی تو را
شبی بیا به خواب من , بیا دلم گرفته است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی