.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۰

تو مدیون من هستی!!!

دوست بد حجاب !!!

 

تویی که وقتی به من میرسی 

با تحقیر نگاهم میکنی

و

امل

کلاغ سیاه

و کچل و....

از الطاف سرشارت نسبت به من است

 

هیچ میدانی که به من مدیونی؟؟؟؟

 

بگذار واضحتر بگویم

اگر همسرت وقتی از سر کار برمیگردد ،همچنان مشتاق و علاقه مند به توست

و در کنارش آرامش داری

 

این آرامش را مدیون من هستی

 

مدیون محجبه ها

 

میدانی چرا؟؟؟

چون من هیچگاه نخواستم نگاه همسرت را به سمت خودم بکشانم

هیچ وقت نخواستم آرامش یک زندگی را بر هم بزنم

چون من احساس مسئولیت میکنم

در برابر دیگران و زندگیشان احساس مسئولیت میکنم

اما این را بدان

که آرامشت دیری نمیپاید

آخر،امثال تو روز به روز زیادتر میشوند

و امثال من،کم و کمتر

و این یعنی هشیار باش که همسرت روزی زیباتر از تو را با آرایش غلیظتر و موهای خوشرنگتر و اندام زیباتر

 خواهد دید و

دیگر وقتی به خانه می آید مشتاق تو نیست

شاید هم روزی برسد که دیگر برنگردد

 

پس این را بدان که مدیون من هستی...

 

کمی هم تو احساس مسئولیت داشته باش

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
کوچکترین منتظر

نظرات  (۲)

خیلی زیبا بود شما هم با افتخار لینک شدید التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
لطف دارید.
با عرض ارادت،صحبتی داشتم.
بنده معتقدم اگر کسی به حجاب همراه با عفت،خورده ای میگیرد...قطعا از ضعف فکری و کوته اندیشی اوست.لذا تکرار و به نوعی اصرار به کلماتی که بعضا از بعضی از اشخاص سر میزند(نظیر همان هایی که نوشتید) هیچ جای صحبت و یا اهمیت دادن ندارد.مسئله حجاب و عفاف(حال در هر شکلی)
مسئله ای نیست که بخواهد با این حرف ها زیر سوال برود یا برایش احساس خطر شود.
و السلام.

پاسخ:
پاسخ: سلام.درسته باهاتون موافقم
اما حجاب و عفاف تو جامعه ی ما واقعا در خطره.زیر سوال نمیره ولی در خطره.
حالا هرکسی هم یجوری سعیشو میکنه تا اهمیتشو به بقیه هشدار بده البته اگرم کسی این کار رونکنه از اهمیت این موضوع کم نمیشه.ولی خوب همون کلمات ،کلماتی هستن که متاسفانه توسط بعضیا استفاده میشه که تعدادشون هم داره زیادتر میشه.
بنابراین باید عنوان بشن.عنوان بشن تا اونایی که واقعا مخاطب این مطلبو مطالب مشابه هستن بفهمن که ما با وجود این رفتارها حجابمونو کنار نمیذاریم.
روش منم این بود.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی