.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱

برادرم...

توی این خیابانها که راه میروم

و تو را میبینم که دست در دست دختری ،خندان،راه میروی

دلم میگیرد

گاهی حتی بغض میکنم

کاری ندارم

آن دختر با تو چه نسبتی دارد

تنها برایم گم کرده ی تو مهم است

چون اگر پیدایش کنی

دیگر غصه ندارم

غیرتت را میگویم

غیرتی که تو را مرد میکند و آن وقت میشوی تکیه گاه

دلم میسوزد وقتی روی ماشین مدل بالایت را میکشی تا خش نیفتد

ولی غافلی از حجاب همان دختر همراهت

که کاری به نسبتش با تو ندارم

که اگر همسرت باشد غافلی از اینکه با این بی حجابی هایش

خش برمیدارد

و میرسد روزی که رابطه تان خش دار میشود

که اگر خواهرت باشد ....

این را دیگر نمیدانم چه بگویم

آخر غیرت برادر روی خواهرش که دیگر گفتن ندارد

و اما اگر دوست دخترت باشد .....

اینجاست که اگر غیرتت بود آن دختر اصلا همراهت نبود

کاش بفهمی دردم را

برادرم!!!!!!!!

این بار امیدوارانه خواهشی دارم

"بیا فقط یک بار مردانگی کن"

آن دختری که همراه توست دوستت دارد

ایمان دارم اگر با دلیل از او بخواهی حیایش را به رخ چشمان کثیف نامردان بکشد

خواسته ات را رد نمیکند

رد نمیکند

چون محبتی در میان است

همان محبتی که من خواهر را نگرانت کرده

نگرانیم را بفهم.........

والسلام....

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
کوچکترین منتظر

نظرات  (۳)

aali bood edame bedid haminjoori
من همه مطالبت رو خوندم وبلاگ جالبی داری به ماهم سر بزن
راستی اگه دوست داشتی مارو با عنوان فروش بازدید لینک کنید و به ما خبر بدید تا شما رو لینک کنم
سلام وب خوبی دارین واسه تبادل لینک خبرم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی