.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۶

آغوش خدا...

کسی پرسید:

گرمت نمیشود وقتی چادر سرت میکنی؟

لبخندی زدم و گفتم:

آغوش خدا گرم است دیگر...

 

پی نوشت:چادر که سرم میکنم ،انگار در آغوش خدا جا میگیرم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸
کوچکترین منتظر

نظرات  (۴)

لایک
جانم
وبلاگ شما با افتخار لینک شد! بسیار زیبا بود! افرین!

پاسخ:
پاسخ:
لطف دارید.ممنون
سلام علیکم ویلاگ بسیار زیبایی دارید. من لینکتون کردم.
به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم لینکم کنید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی