.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۹

وقتی...

وقتی دوست دارم زیباتر باشم،اما بیشتر رویم را میگیرم

وقتی کسی اذیتم کرده و من چیز پنهانی از او میدانم،اما به هیچ کس هیچ چیز نمیگویم

وقتی در مخمصه ای افتاده ام و دروغ چاره ی کارم هست،اما راستش را میگویم و دردسرش را به جان میخرم

وقتی دلم میخواهد کار بد کسی را تلافی کنم،اما میبخشمش

وقتی در بدترین شرایط سعی میکنم نیمه ی پر لیوان را دور نریزم  و خدا را شکر میکنم

وقتی از حق ،هرکجا که هست سعی میکنم دفاع کنم

و خیلی وقتهای دیگر....

تنها،به یک چیز فکر میکنم

خدایم مرا نگاه میکند...

آقایم مرا میبیند....

و شاید لبخندی بزند

و چقدر دلم پر میکشد برای یک لبخندش....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
کوچکترین منتظر

امام زمان

خدا

نظرات  (۲)

وای عزیزم
من دیونه ی این نگاه قشنگتم
تک تک جملات این مطلب عالی بود.
درود خدا بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی