.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۴

پرچم...

در عزای جد غریبتان بودم ...

اما...حالم خوب نبود...

دلم میخواست ،اشک هلاکم کند...

اما...

به ناگه چیزی دیدم که سالها بود آرزویش را داشتم....

پرچم سرخ رنگ قبه ی سیدالشهدا (ع)...

از خودم بیخود شده بودم...

دیگر اختیار چشمانم دستم نبود....

اشک راهش را باز کرده بود...

پرچم روی دست مردم میچرخید و میگردید...

و دل من در تب یک ثانیه دخیل شدن...میسوخت...

دیگر از آن غرور لعنتی خبری نبود...

من بودم و زمزمه ی زیر لب با صاحب عزا و اشک ....

دیگر حتی برایم مهم نبود...همراهانم چه فکر میکنند...

چادرم...

همراه همیشگی...

میزبان اشکهایم شده بود...با آغوش باز...

صبر کردم تا نوبت من هم برسد...

اما طاقت نیاوردم و بی اعتنا به بقیه به سوی پرچم...پر کشیدم...

دستم که رسید...انگار تلاطم فروکش کرد...

و حالا من بودم و پرچم و حاجتهایی که یکی بعد دیگری در صف ذهنم ایستاده بودند...

اولینش...

ظهور شما بود...آقاجانم...

و یک فکر..یا شاید آرزو ...

اینکه ای کاش میشد...ساعتی را با این پرچم تنها بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۳
کوچکترین منتظر

امام حسین

ع

پرچم

نظرات  (۹)

سرنوشت دنیا دست گروه1+5 نیست ، اختیار جهان به اذن خداوند قادر متعال ، دردستان مبارک 5 تن آل عبا + آقا امام زمان (عج) است
جهت تعجیل فرج و سلامتى بزرگ بسیجى عالم،حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه صلوات

پاسخ:
پاسخ:
بسیار زیبا...عالی بود
واقعا هم درسته...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۳۰ دانلود آهنگ جدید
جالب بود
۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۷:۳۹ سجاد(ازعشق تو گفتیم ن ونمک گیر شدیم...)
الله اکبر .....
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
از تمامی همرزمانی که در طرح ختم امن یجیب مرا یاری رساندند، از صمیم قلب،کمال تشکر را دارم. اجرتون با صاحب الزمان(عج)
سلام
با مطلب :
کجا فرار کنیم ...
به روزم ...
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۰:۴۰ زیبایی ام را پشت در می گذارم...
در دعاهای خیرتان به اندازه یک دانه تسبیح ما را هم بشمارید.
التماس نور

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خــــــــــدا....

سلام دوست عزیزم..
با موضوع: علم بهتر است یا ثروت؟؟ به روز هستم...
بهم سر بزن..
در ضمن نظر هم یادت نره
یا علی..
عالی خوشا به حالتون که اون لحظه رو درک کردید. درود خدا بر شما.
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۷:۲۱ آسمان آبی
سلام خیلی سایت زیبایی داری . موفق باشی همیشه . اگه تمایل داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم خبرم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی