.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۹

محرم داره تموم میشه...

و ناگهان چقدر زود،دیر میشود

انگار همین دوروز پیش بود که گفتیم

سلام من به محرم،به غصه و غم مهدی...

حیف...

خیلی زود تموم شد...

خدایا...

ما را به محرم سال بعد برسون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
کوچکترین منتظر

امام حسین

ع

محرم

نظرات  (۵)

سلام
این یک حقیقت است ...
زود دیر شدن ...
انشاالله .
کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا ..
غریبی پایانی ندارد. خوشا به حال اون کسایی که رسیدن به آرامش، به پشتو پناه، به شفاعت گر ..
حقّ على علیه السلام بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش...

امالی(طوسی)ص54

سلااااااام:
خسته نباشین..
با موضوع: شعر زیبای مولانا در وصف حضرت علی علیه السلام.... به روز هستم..
بهم سر بزن..
نظرم یادت نرهااااا..
یا علی..
اگرچه گریه نمودم دو ماه با غمتان

مرا ببخش نمردم پس از محرمتان



لباس مشکی من یادگاری زهراست

چگونه دل کنم از آن؟ چگونه از غم تان؟



بگیر امانتی ات را خودت نگه دارش

که چند وقت دگر میشویم محرمتان



برای سال دگر نه برای فاطمیه

برای روضه مادر برای ماتمتان



دلم بگیر که محکم ترش گره بزنی

به لطف فاطمه بر ریشه های پرچم تان



هزار شکر که از لطف پنجره فولاد

میان حلقه ماتم شدیم هم دمتان



بیا دوباره بخوان روضه های یابن شبیب

که من دوباره بسوزم دوباره با دمتان



چه شام ها که زدی سر به گریه ام اما

مرا ببخش نمردم به پای مقدمتان

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود
ممنون
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی