.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۴

انتشار دهید...

 
وبلاگ عطر گل یاس سپید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
کوچکترین منتظر

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ:
الهی آمین....
سلام همرزم عزیز

توتیای چشم مان، خاک قدم های استوار شماست که گامهاتان را بر سبیل الله نهادید و خداوند را از یاری ولی اش خشنود ساخته اید. اکنون که با همتی بلند و اراده ای راسخ و آهنین، ثبات قدم تان را به تلاش تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) اعلام نمودید، به شما صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این انتظار از شما می رود که با همتی شایسته به شروط عضویت در این گروه پایبند بوده و با تمام وجود بند بند آن را راهنمای اعمالتان سازید تا انشاالله به زودی با استقامت در این امر الهی، به اتفاق یکدیگر زیر پرچم البیعت لله و تحت فرماندهی امام زمان (علیه السلام) به افتخار سربازی آن امام عزیز، که رستگاری دنیا و آخرت در آن است، نایل شویم.

اما در خصوص لینک به عرض می رسد که لینک ما برای سایتهایی است که پرچم البیعت لله را در گوشه سایت شریف شان قرار دهند. درواقع لینک پرچمداران مهدوی است. لذا اگر محبت بفرمایید و در جهت معرفی پرچم امام زمان (ع) هنگام ظهور لوگوی پرچم را در گوشه سایت تان قرار دهید به ما اعلام بفرمایید تا اطاعت امر شود.

باعزت و سربلند باشید زیر سایه و پرچم امام زمان (ع)

یا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی