.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۶:۳۳

شکنجه...

گاهی که در تب دلتنگی میسوزم

خودم را شکنجه میدهم

مینشینم پای صحبت آنهایی که کربلا رفته اند...

آنهایی که اسمشان در قرعه کشی مشهد در آمده....

آنهایی که هر سه شنبه جمکران قرار دارند....

خودم را شکنجه میدهم...

از خودم اعتراف میگیرم...

هر بار هم محکوم میشوم...

خدایا کی قفل این زندان را میشکنی؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۴
کوچکترین منتظر

حسرت

زندان

شکنجه

کربلا

نظرات  (۹)

امروز برایت اینگونه دعاکردم
خدایا
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن
تویی پروردگار او
پس قرارده بی نیازی درنفسش،یقین دردلش
اخلاص درکردارش،روشنی دردیده اش،بصیرت درقلبش
و روزى پر برکت در زندگیش
آمین
درود خدا بر شما
امام باقر (علیه السلام): بدانید کسی که منتظر حکومت حق باشد، پاداش او همانند پاداش روزه دار شب زنده دار است.
اصول کافی جلد 2 صفحه 176

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا
الحمدالله کثیرا کما هو اهله

نمی دانم دعای کدام یک از شما

عزیزان و بزرگواران، در حق مادرم

به اجابت رسیده، خدا رو شکر

حال مادرم خوبه،و سرطانشون

خوش خیم گزارش شده.و هر

دو ماه باید تحت نظر پزشک باشند.

از همه ی شما عزیزان، سپاسگذارم

و خدا رو شاکرم

پاسخ:
پاسخ:
سلام. عزیزم.خدا رو شکر...
واقعا خوشحال شدم...
چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
سلام
خدایا کی قفل این زندان را میشکنی؟؟؟؟
زیبا بود
انشاء الله دعوت بشیم
سلام
با خاطره ای از ایثار شهید هاشم کلهر به روزم ...
چه مردمان پستی هستند ، کسانی که به خاطر جلب توجه دیگران خود را هم عقیده و همفکر آنها نشان میدهند....!


سلام و عرض ادب:
حالواحوال؟
با موضوع: اینجا نسل غربت بچه شیعه است! .... به روز هستم...
یادت نره بهم سر بزنیا..
یه نظر خوبم واسم بذار..
یا علی..
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۳ منتظران ظهور
ازشنبه درون خود تلنبار شدیم
تا آخر پنج شنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم
جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم . . .
.........
آپم
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۱ منتظرالمهدی
سلام بسیار عالی حتما به من سربزنید ونظربدین
یاعلی مدد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی