.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۲

دل شکسته....

دلم شکسته بود...

شنیدم:خدا نزد دلهای شکسته است

لبخندی زدم و زیر لب گفتم:

به با خدا بودنش می ارزد...

مردم جان...

بیشتر دلم را بشکنید....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
کوچکترین منتظر

خدا

دل شکسته

مردم

نظرات  (۶)

وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "عارفانه های عارف" لینک کن
حضور تو پیداست. . . .
من غایبم!
آیا امید ظهوری هست مولای من؟؟؟
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۳ فانوس جزیره
هر دل که شکست ره به جایی دارد ...
سلام دوست عزیز

از شما دعوت می شود جهت شرکت در هفتمین اجرای برنامه حلقه های 40 نفره منتظران برای دعا و نیایش همگانی در روز اربعین حسینی (2 دی ماه 1392) پست زیر را مطالعه نموده و در صورت آمادگی، به جمع ما بپیوندید و با حضورتان آن را نورانی تر کنید:

http://albeyatolellah.blogfa.com/post/109

منتظر شما هستیم؛ حتی به میزان مطالعه این برنامه آسمانی و اظهار نظر شریف تان ...

باعزت و سربلند باشید زیر سایه و پرچم امام زمان (ع)

یا مهدی
بیشتر دلم را بشکنید....
خدا نزد دلهای شکسته است ..
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ تنها(منتظران ظهور)
روزی اگر نبودم ،

تنها آرزوی ساده ام این است :

زیرلب بگویى

یادش بخیر
....................
سلام دوست عزیز من آپم با پست خداحافظـــی خوشحال میشم تو این پستم همراهیم کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی