.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۵

دلم تنگ است...

دلم یک هوای بی گناه میخواهد...

دلم نفس کشیدن میخواهد...

 

به گمانم هوای کربلا همینطور است؟؟؟

هان؟؟؟

آنهایی که کربلا رفته اید...بگویید ببینم هوای کربلا همینطور است؟؟؟

آخ...حسین جان...

دلم کربلا میخواهد...

 

آنهایی که باید می آمدند...آمدند

من ماندم...تنها ماندم...

دلم شما را میخواهد...

دلم...دلم میخواهد چشمش باز شود...چشم دل...

آقا....مگر جواب سلام واجب نیست؟؟؟

امسال با هرسال فرق دارد...

اما من هنوز همانم که بودم...

همان...دورافتاده....

حسین جان...حالم بد است...

دلم را شفا بده...دستم به قبه ات نمیرسد که زیرش باستم ودعا کنم...

کسی میگفت قبه که آن قبه ی ظاهری نیست...

حضور امام حسین یعنی استجابت دعا...

دلم را شفا بده...

من را از این منجلاب دنیا بیرون بکش...آقاجان...

تا کی به تمنای وصال تو یگانه        اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
کوچکترین منتظر

امام حسین ع

نظرات  (۱۰)

آقا... مگر جواب سلام واجب نیست؟؟
ای جانم
حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام:
با مردم آن گونه معاشرت کنید ، که اگر مْردید بر شما اشک ریزند، و اگر زنده ماندید ، با اشتیاق سوى شما آیند.

حکمت 10 , نهج البلاغه


سلاااااااااااااام:
حالو احوال؟
با موضوع: آداب انگشتر به دست کردن.. به روز هستم...
حتما یه سر بهم بزن..
نظر یادت نره هاااااااااااااااااا..

یا حق بحق امیرمطلق...
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۵ ❀نفس به سبک نگاه مهربونِ خدا❀
❀آیت الله سید علی اقای قاضی❀ به مرحوم علامه طباطبایی همواره می فرمودند:

❊ای فرزند،دنیا میخواهی نماز شب بخوان،آخرت می خواهی نماز شب بخوان❊

سخنان ❀خدا❀ با حضرت داود علیه السلام...
خدایا !
من چیزی نمیبینم
آینده پنهان است
ولی آسوده ام ،
چون تو را می بینم
۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۳ فانوس جزیره
سلام
دلم کربلا میخواهد ...
دعا میکنم در آخرین روز های صفر،

حضرت رسول (ص)، مشکل گشای غمهایتان ،

غریب مدینه ، شفاعت کننده قیامتتان ،

امام حسین (ع)، خریدار اشکهایتان ،

خورشید طوس ،ضامن دعاهایتان ،

ومهدی فاطمه (عج)، سایبان دلتان باشد
حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام:
هیچ ثروتى چون عقل ، و هیچ فقرى چون نادانى نیست . هیچ ارثى چون ادب ، و هیچ پشتیبانى چون مشورت نیست ...

حکمت 54 نهج البلاغه..



سلام دوست خوبم:
حالتون چطوره؟
با موضوع: سیمای ظاهری حضرت علی علیه السلام... به روز هستم..
با یه نظر خوشـکـــــــــــــــل خوشحالم کن..
یا علی..
سلام...

اگر هوای شورش داری...بسم الله

http://zareh.blog.ir/post/259

یا علی
سلام
ان شاالله زیارت کربلا نصیبتون شه...
هوای کربلا دل آدم را برای همیشه هوایی حسین فاطمه می کند
و زمینش عجیب آدم را زمین گیر ...

کربلایی باشین
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی