.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۸

فراموشی...

دلم میخواهد فراموشی بگیرم...

همه را از یاد ببرم...

همه چیز و همه کس را...

فقط شما را یادم باشد

و هرکس بالای سرم آمد...بگویم...

من یوسف زهرا(س) را میخواهم...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۵

نظرات  (۹)

۲۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۱ ❀پنجره ای رو به خدای مهربان❀
جهنم بهانه است...
برای کافران همین بس که "ولله لا یحب الکافرین"
سائل این درم و عاشق مادرزادم
بابی انت و امی و همه اجدادم...

اللهم عجل لولیک الفرج

کربلایی باشین
یا علی
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۸:۱۹ یا انیس القلوب
خدایا ! اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . . تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . . با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . . همراهیت را . . . مهربانی و بزرگیت را . . . برایم یادآوری کن …
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۹ منتظران ظهور
وب شما در منتظران ظهور لینک شد.

اللهم العن قاتلیک الفاطمـة الزهرا
اللهم العن الجبت والطاغوت والنعثل...
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۶ خادم الشهدا
سلام
با پستی جدید به اسم (او را دوست دارم اگر چه منقارم کوچک است) به روز هستم هر موقع فرصت کردید تشریف بیارید
یا حق..
دلــــم گرفته از این جمعه ها که تکراریست...
و سهم روز و شبم بی شما گرفتاریست...

گناه پشت گناه و گناه پشت گناه
گناه نقل و نباتی که بینمان جاریست...

و دکتران همه ما را جوابمان کردند
فقط ظهور تو آقا علاج بیماریست...

اللهم عجل لولیک الفرج...


سلااااام دوست عزیزم:
با موضوع: ما خودمان گمشده ایم...! .... منتظرت حضورتون هستم..
البته با یه نظر خــــــــوب...

یـــــــــا عــــــــلـــــــــی...
میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق ، امام صادق(ع) بر شما تبریک وتهنیت باد.
من یوسف زهرا (س) را میخواهم ...
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی