.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۴

ایران جائیست...

گاهی که دلم میگیرد...

پنجره اش را باز میکنم سمت جمکران...

نه در واقعیت...

خیال میکنم....

دیگر استاد شده ام در این خیال کردن ها...

..........................................................................

ایران جائیست که جمکران دارد...

دوستت دارم ایران....

دهه ی فجر مبارک...

خدا کند به همین زودی ها...دهه ی ظهور را جشن بگیریم...

آخ که چه جشنی میشود...

 

 

 

 

نظرات  (۷)

۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۱ انتـــــــظار فــــــرج
قدیم به همه اونایی که قلبشون به عشق مهدی زهرا می تپد.
بس است دیگر بس است ... دویدن و نرسیدن , گشتن و یافت نکردن ...
این رنج مداوم و ممتد بشریت ...
زندان , قفس , ظلمت , ... دیگر بس است
بیایید پرواز کنیم , بیایید اوج بگیریم , بیایید آسمــانی شویم ...
اندکی بیاندیشیم !!
این زندگی بی روح ...این لحظات تهی از یاد او ... این آشفته بازار دنیا ...
بیایید رها کنیم هرچه را که تهی از اوســـت ...
بیایید تجربه کنیم عشـــــــــــق را ... پــاکی را ... دوستــــی را ... محـــبت را ...
دنیای با مـــهدی را ...



مهــــــــــــــــدی آرامش ...



مهــــــــــــــــدی امید ...



مهــــــــــــــــدی هدایت ...



مهــــــــــــــــدی رهایی ...



مهـــــــــــــــــدی پرواز ...



مهــــــــــــــــــدی گلستان ...



مهـــــــــــــــــدی بهـشت ...



مهـــــــــــــــدی ماه ...



من چه هستم بی تو هیچ / من چه دارم بی تو هیچ



خــــــــــــدایا به حـــــــــــق محمدتــــــــــــ (ص) دلـــــــــــ مولایــــــــــمان را از ما راضی و خوشنود نگــه بدار .
کـم کم دلـم از این و از آن سیر می‏شود
با چشـم مهربان تـو تسخیر می‏شود
این خواب‏ها که همسفر هر شب من است
یک روز مو به مو همه تعبیر می‏شود
فرصت گذشت وقت زیادی نمانده است
تعجیل کن عزیز دلم دیر می‏شود

سلام دوست خوبم

آپم
خوشحال میشم بیایین

موفق باشید
حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
«در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
آشتی با امام عصر ص91
**********************************************************************
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن یا اینکه یه پست از این مطلب تو وبلاگت قرار بده ،یا به اطرافیانتون یاد آوری کنین اگه هستی بهم خبر بده لطفا
وبا هر توانی که داری این مطلب رو منتشر کنیدولینک شدید
امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه 480
سلام دوست عزیز
شما با افتخار لینک شدید.
ممنون از حضورتون
جای شما خالی در سفری که هر بار پر خیر و برکت تر از بار قبل است. برف هم عشق بازی میکرد در آستان یار ..

پاسخ:
پاسخ:
خوش به سعادتتان...
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۲ یا انیس القلوب
قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی که اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف خدا برای تو بوده …
کاش دوباره تیتر روزنامه ها شود که "امام آمد"

اللهم عجل لولیک الفرج

کربلایی باشین
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی