.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۶

فعلا بی عنوان...

سلام دوستان...

یه کاریه که خیلی وقت بود تو فکرش بودمو میخوام شروعش کنم...

تو این مدت خیلی از وبلاگها یا سایتها بودن که خیلی جذبم کردن...

و به نظرم معرفیشون به دیگران...یه نوع ادای دین به حس خوبیه که تو فضاشون داشتم و دارم...

حالا میخوام شروعش کنم...

عنوان طرحو نمیدونم چی بذارم...کمکم کنید...

به این خاطر که شنبه ها متعلق به پیامبر مهربونیها صلی الله علیه و آله و سلم هست...

هر شنبه یه وب معرفی میشه...

عنوان طرحو پیشنهاد بدید...

یا علی...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۰
کوچکترین منتظر

لینک

مهربانی

نظرات  (۸)

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۲ زَــهــرآ
یا امام زمان(عج) داستان یوسف را گفتن و شنیدن به بهانه ی توست شرمنده ایم می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست!!
عنوان : همسنگر مجازی :)


ایده خوبیه

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون.میخوام یکم مهرو محبت توش باشه...یعنی مثلا کلمه ی مهر توش باشه...
ولی خوب این اسمم خوبه...
سلام .موید باشید .من پیشنهاد میکنم اسمش را (حس خوب )
که خود فرمودید بگذارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون.اسم خوبیه...باید روش فکر کنم...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۵ عاطفه سادات
بنام خدا


با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی

این روزها جریان این نیست که تنها انحرافاتی پدید آمده باشد جریان این است که گروهی در سخنرانیها؛ در کلاس مدارس؛ در کتابها و مقالات خود نظرات اسلام را به صورت غلط مطرح میکنند و همانا وسیله تبلیغ علیه اسلام هستند.

لذا با کمال تاسف افراد زیادی نسبت به اسلام بد بین شده اند.



*********************

من مسلمان فقط به اسم مسلمان نیستم بلکه در عمل هم باید این را ثابت کنم

چقدر از دین خودمان اطلاعات داریم؟

چقدر با منطق اسلام آشنا هستیم؟

چقدر با انحرافات فکری این زمان و پاسخ به آنها اطلاعات داریم

من مسلمان وظیفه دارم دینم را به خوبی بشناسم و در حفظ آن و دفاع از حقانیت آن تلاش کنم.

این وظیفه و تکلیف ما ست.
شما از پشت پرده ی توافق ژنو اطلاع دارید؟
شما اطلاع دارید در توافق ژنو چه چیزی دادیم و چه چیز گرفتیم؟
ناگفته های توافق ژنو از زبان سید محمد نبویان(پیشنهاد ویژه)
گوش ندید از دستتون رفته ...
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید و گوش بدید !...
دانلود در...
http://sajjad-m.blog.ir/
بعد از گوش دادن به سخنرانی نظر فراموش نشه
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
عنـــوان: محبوبترین خانه ی هفـــــته
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۹ یا انیس القلوب
بهترین قلبها نزد خداوند متعلق به کسانیست که بی هیچ توقعی مهربانند...
طرح خوبیه
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی