.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۰۳

تاب بازی...

دست از تاب بازی بکش...

اینقدر دل و فکرت را بین گذشته و آینده تاب نده...

"حال"  َت  را دریاب...

 

 

نظرات  (۹)

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۵۹ فانوس جزیره
سلام علیکم
بسیار قابل تامل است ..
عاقبتتون بخیر ..
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۵۹ قاصدک رنگین کمان
حدیث ارزشمندی رو بیان کردید. موفق باشید . یا علی
وای چه جمله ی قشنگی
سلام
خیلی خیلی زیبا بود.
خوشا بحال"زمان" ک صاحبش تویی...
السلام علیک یا صاحب الزمان
پیغمبری که عمری غمخوار امتش بود
روی کبود زهرا (س) اجر نبوتش بود؟
ایام فاطمیه را با ما همراه باشید
به ما سر بزنید و نظر بدهید و اگر امکانش هست با هم لینک بشیم
با تشکر
یا زهرا
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۶ منجی منتقم
قربان مولای مظلوم خودم برم که همه کلامشون سراسر نوره
ربنا آتنا» نگاهشرا، که هوایم دوباره بارانی است
السلام علیکْ یا دریا که دلم بی قرار و توفانی است
«اِنّ فی خلق» توخدا هم مست، روحْ حیران، فرشته‌ها هم مست
«اِنّ فی خلق» توزمین مبهوت، زیر یک آسمان پریشانی ست
«لا اله»َم ! کجای«الا» یی؟ روح دریا! کجای دریایی؟
مثل آبی به چشم ماهی‌ها، ای «هوالظاهر»ی که پیدا نیست!
«یا سریع الرضا»ی لبخندت، عاشقان را کشیده در بندت
«یا ولیَّ الذینَ»یک دنیا که در اسم تو غرق حیرانی ست
«و اذا الشّمسْ» پیش تو تاریک، «واذا البحرْ» از تو در جوشش
واذا القلبِ من که می‌پرسند: به کدامین گناه قربانی ست؟
من که از «اِنّما ولی» مستم، در هوای «هوالعلی...» مستم
از «شراباً طَهورِ» چشمانت، شب میخانه‌ام چراغانی ست
«اشهد انَّ» هر چه دارم تو، «و قِنا من عذابِ نار»َم توآه،
«یا ایها العزیز»َم آه، توشه‌ام این غزل که ‌می‌خوانی ست
«لیْتَ شِعری» که شعر من آیا می‌رسد تا به ساحلت؟ دریا !
- ناله‌های کبوتری زخمی که در این بند تیره زندانی است

چقدر زیبا

پاسخ:
پاسخ:
بسیار عالی...خیلی زیباست...
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۶ یا انیس القلوب
خدایـــــــــــا دلم به ســـــان قبله نماست وقتی عقربه اش به سمت ” تــــو ” می ایستد . . . آرام می شــــ‌ـــ‌‌ـود
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی