.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب

شیعه ی 12 امـــــــــــامی...(وبلاگ صلواتی)

متاسفانه هک شد...

طرح قدمی برای ظهور2...

ورود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
کوچکترین منتظر

نظرات  (۵)

شیعه 12 امامی هک شده که

پاسخ:
پاسخ:
آره الان دیدم...
حیف...
خیلی وب خوبی بود...
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۴ ✾◕ ‿ ◕✾ عــــاطــــفــــه ✾◕ ‿ ◕✾



.......................!!!... بـــســـم ربـــّـــ الـــمـــهـــدی ( عج ) ...!!!........................





سلام و درود فراوان خدمت شما " هم عهد" گرامی ...

ضمن عرض تشکر از حضور گرم و صمیمی شما در طرح " قرائت جمعی دعای عهد به مدت چهل صبح " و لبیک به این طرح معنوی و مهدوی ، به اطلاع میرساند ؛

با توجه به پیشنهادات عده ای از عزیزان شرکت کننده در این طرح ، مبنی بر انتخاب نامی برای گروه ، از این پس نام " 313 " به نیت تعداد یاران حضرت ولی عصر ( عج ) ، به امید توفیق یاری حقیقی مولای عشق ( عج ) ، برای گروه هم عهدان در نظر گرفته شده است ...

نیت و هدف اصلی از اجرای این طرح دعا برای سلامتی صاحب عصر و الزمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت میباشد ان شاالله ...
در کنار دعا برای فرج ، دعا برای درک دوران ظهور حضرت بقیه الله ( عج ) و قرار گرفتن در گروه یاوران حقیقی آن حضرت و دعا برای برآورده شدن حوائج شرعی و عاقبت بخیری همه ی اعضای گروه " 313 " و دعا برای تمامی مسلمین جهان و بالاخص رهایی شیعیان جهان از چنگال ظلم و بی عدالتی نیز در نظر گرفته شود ..

امید است عیدی امسال عید فطر ، از دستان مبارک خود آقا به همه ی ما عنایت شود و آن عیدی چیزی نباشد جز ... مهر و امضای تایید " نامه ی ظهور " ... ان شاالله ...

تعداد هم عهدان شرکت کننده تا این لحظه : 65 نفر ...

لطفا پیشنهادات و انتقادات و نظرات خود را در زمینه ی این طرح با ما در میان بگذارید ...




التماس دعـــای فرج ...


یا عــــلــــی ...
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۲ سرباز جان بر کف ولایت
چشمم ز شوق وصلش ، دریای بی کران است

این آسِتان زمینش ، همرنگ آسمان است

رعیت صفت رسیدم ، بین آسنان و دیدم

اینجا عصای شاهی ، در دست خادمان است
برای دلم دعا کنید آقا من را بطلبه
سلام من پسری 15 ساله هستم سایت
وبتون خیلی زیباست ......
اگه خواستید به من سر بزنید نظر یادتون نره
من که از وبتون خیلی خوشم اومد و شما رو در وبم با افتخار لینک کردم اگه شما هم از وب من خوشتون اومد بیاین منو لینک کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی