.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۵

گریه ام...

بـسـم ربـــــــــ الـنـقـــــــــعـلـیـهـ الـســــلام

 

چراغانی که میدیدم...گریه ام میگرفت...

شربت و شیرینی که میخوردم...گریه ام میگرفت...

صلوات که میفرستادم...گریه ام میگرفت...

از سر شادی که میخندیدم...گریه ام میگرفت...

مولودی که میشنیدم...گریه ام میگرفت...

میشنیدم "برای امام زمان..." گریه ام میگرفت...

اشکال از چشم های من بود...یا...

گرد و غبار نبودنتان به چشمم رفت...

..................................................

آقــــــــــای من...دلیل گریه های من...

 دریافت کلیپ زیبای مهدی میاد...

 

این جشنها

نظرات  (۴)

مرسی .... غصه م شده بود که از تهران ندارم عکس ....
خیلی عکست واسم ارزش داره ... خیلی زیاد ... لطفیدی
عکس ماه رو از پنجره دوس دارم .... عجب نوری هم داره
ممنون



پاسخ:
پاسخ:
ناقابل بود...ولی واقعا بی کیفیت بود...
شاید اگر از زیر آسمون و تو فضای باز بود بهتر میشد...
ولی خوب...حصار پنجره است دیگر...
اشکال از چشم های من بود...یا...

گرد و غبار نبودنتان به چشمم رفت...


قلمت حسادت منو برمی انگیزه ... عالی

پاسخ:
پاسخ:
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۹ قاصدک رنگین کمان
سلام همرزمان خوبم
برای شفای همه ی مریضها بخصوص
مریض کوچولوی ما، هر چقدر که می تونید،
امن یجیب بخونید،بهم بگین . ممنون. التماس دعا . یا علی
سلام ... بازم میگم واسم خیلی ارزش داشت
واسه بقیه تو فضای باز بود، این مدلی هم یه تنوع بود
حصار پنجره ای که ماه رو دربرگرفته ... همچینم بی معنی نیس ...

***

این آدرس هم نشد ... با اجازه ت تو یه سایت دیگه عکست رو آپلود کردم، درست شد

پاسخ:
پاسخ:
آره یه جورایی شاید همون زندون دنیا که امثال منو از امامم دور میکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی