.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۴۶

سنگ بزرگ...

بـسـم ربـــــــــ الـنـقـــــــــعـلـیـهـ الـســــلام

 

شنیدیم سنگ بزرگ علامت نزدن است...

اما باورش...

میخواستم دنیا را عوض کنم...نشد...

رسیدم به خودم...

هنوز در خودم مانده ام...

+خیلی وقت بود دلم میخواست "نهج البلاغه" رو حفظ کنم...

بعد با خودم گفتم...حفظ کردن پیشکش...بخون و به کار ببند...

بهره مند که شدم...بی بهره نخواهم گذاشت...

ان شاءالله...از هفته ی بعد...روزهای یکشنبه_ روز زیارتی امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما_ پستی از نهج البلاغه...

دعا بفرمایید...توفیقش عطا شود...

 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24244/C/13920728_0124244.jpg

+نوشته داخل عکس:امام هادی علیه‌السلام با دیدِ یک انسان مبارز  به دربارِ متوکّل رفت و مجلسِ شراب او را به مجلس معنویت تبدیل کرد. یعنی او را مغلوب کرد؛ به طوری که در آخرِ حرفهایش، متوکّل برای حضرت عطر آورد و او را با احترام بدرقه کرد.
در مبارزه‌ای که شروع کننده‌ی آن، خلیفه‌ای تندخو و قدرتمند بود، امام هادی دست به یک جنگ روانی زد؛ مبارزه‌ای که در آن نیزه و شمشیر کاربُرد ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹

نظرات  (۱)

درود خدا بر شما.
انشاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی