.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۵

تاریکی...


بـسـم ربـــــــــ الـنـقـــــــــعـلـیـهـ الـســــلام


انگار کن...

شب باشد...

و

برق خانه هم رفته باشد...

حال ما...بدون امام زمان همین گونه ست...

فقط نمیدانم...

چرا چشمهایمان به تاریکی عادت کرده...

تعجیل در ظهور آقا صلوات...

...............................

آقای من...

بدون شما...

انگار برق خانه مان رفته...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
کوچکترین منتظر

نظرات  (۴)

کاش برق خانه 
بدون شما دلمان نور ندارد حتی در روز 
پاسخ:
بله همینطوره...
البته برق و شب فقط استعاره بود...
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ در مسلخ عشق
سلام...

دوست دارم که به درگاه خدا گریه کنم
دست بردارم و با حال دعا گریه کنم
در شب قدر نکردم عمل مقبولی
حال بنشینم و بر جرم و خطا گریه کنم
عرفه آمد و محزون وخجالت زده ام
دوست دارم که به مانند گدا گریه کنم


پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:


«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند»


«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود»

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:

«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند».[4]

«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود».

- See more at: http://tebyan-zn.ir/News-Article/Religion_Thoughts/exemplum_anecdote_religious/2010/11/15/11486.html#sthash.1E6cFfdJ.dpuf

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۳ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
سپاس از لطفتون...
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۸ فانوس جزیره
امیرالمومنین علی علیه السلام
عمر تو شماره نَفَسهای توست و این نفَسها را نگهبانی شماره می کند.
غررالحکم . ح3015


سلام علیکم
عید قربان بر شما بزرگوار مبارک
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
با تاخیر بر شما نیز تبریک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی