.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۳

خدا جانم...

**خدا جانم...

اگر مرا نبخشی....

اگر با دشمنانت همنشینم کنی...

اگر میان من و دوستانت جدایی اندازی...

گیرم که که توانستم عذابت را...جهنم را

تحمل کنم....

اما چگونه بر دوری تو شکیبا باشم؟؟؟**

............

همه ی امید من به داشتن توست....

وقتی همه طردم میکنند...اما میدانم که تو را دارم...

خیالم تختِ تخت است....

تو جبران همه ی نداشته هایم هستی...

پس چگونه میتوانم بر دوری تو شکیبا باشم؟؟؟

+**فرازی از دعای کمیل...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱

نظرات  (۴)

سخاوت را در وجود کودکی دیدم که تنها آب نباتش را به دریا بخشید تا آب دریا شیرین شود...!


سلاااااااااام:
خوبید ان شاالله؟
با موضوع: تـــنــهــاتــریــن ســـردار.... به روز هستم...
با یه نظر خوشکــــــــــــل بهم سر بزن..
یا علی..
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ منتظران مهدی
سلام ممنون نظره لطفتونه
فقط ببخشید میشه بگین لوگوم کجاست؟
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۳ آهسته عاشق می شوم
دعای باران چرا؟
دعای عشق بخوان!
این روزها دلها تشنه ترند تا زمینها
خدایا کمی عشق ببار!
حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی