.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۷:۰۹

ضامن آهو رضا (ع)

قبل تر ها...امام رضا (ع) هرسال دعوتم میکردند...

چند سالی ...اما...خبری نبود...

و من مشتاق تماشای گنبد طلای امام رضا بودم....که گهگاهی از پشت شیشه ی تلویزیون...اشک کُشم میکرد...

دلتنگی بود و دلتنگی...

حرم را که میدیدم دیگر نمیتوانستم خودم نبودم و این اشک بود که دلتنگی ام را فریاد میزد...

تا اینکه...یک پیامک...

شماره ی تلفنی بود...که باید زنگ میزدم چون صاحبش آن سمت خط منتظرم بود....

زنگ زدم...

صدای آقایی پیچید توی گوشم...

ترسیدم و قطع کردم...

و بعد...فکر...کسی که این پیامک را زده که بد من را نمیخواهد...

دوباره زنگ زدم...

و گوش دادم...

اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی............

شوکه شده بودم...باورم نمیشد...

صدای داخل صحن را با عمق جانم نفس میکشیدم....

و اندکی بعد...مشهد بودم...

دلچسب ترین مشهد عمرم...

شهادت امام رئوف تسلیت باد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
کوچکترین منتظر

امام رضا ع

نظرات  (۴)

خیییلی حس خوبیه:)
منم تجربه اش کردم...
یا امام رضا
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۰ قراءقرآن
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا
دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد
پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک
سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد

شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
انشاالله قسمت همه ی دوستداران بشه به زودی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی