.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۳

کبوتر...

سلام آقا...

منم آن کبوتر فراموش شده...

گناه پر و بالم را شکست و ...

زمین گیر برهوت داغ بی خبری شدم...

گنبد طلا را نمیبینم...

نمیدانم سوی چشمانم کم شده...

یا دیگر خدای نکرده جایی برای این کبوتر پرشکسته ندارد...

آقاجانم...

سرور مهربان و رئوفم...

بدون ما...همه چیز خوب هست؟؟؟

 

 

نظرات  (۸)

اللهم عجل لولیک الفرج ..
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
......
ممنون ک سر زدین....
دوباره هم منتظرتونم
...
لینک هم شدید...
گویند بدان را به حرم راهی نیست

تکذیب کنید ، من ز حرم آمده ام ...




گناه زمینگرمان میکند
ولی
تو بگو یا مهدی
و
بلند شو

پاسخ:
پاسخ:
یا مهدی...
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۸ فانوس جزیره
شکسته بال تر از من میان مرغان نیست
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
آقا جان بطلب مارا ...

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر .. التماس دعا
یا امام رضا
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش


هنوزم انتظارو انتظار است
هنوزم دل به سینه بیقرار است...

هنوزم خواب میبینم به شبها
همان مردی که بر اسبی سوار است..

همان مردی که آید جمعه روزی
و این پایان خوب انتظار است...


***اللهم عجل لولیک الفرج***

سلاااام سلااام سلام:
احوالتون چطوره ؟
با موضوع: راز تاخیر ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)... به روز هستم ...
بدو بیا پیشم... در ضمن نـــظــــر یـــــــادت نــــــــره ...


یـــــــــــا عـــــــــــــــلـــــــــــی...

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۶ مدعی انتظار
بیایید از مسلمانانی که این روزها در جاهای مختلف دنیا کشته میشوند حمایت کنیم با قرار دادن پستی در باره اونها
اگر کسی راه بهتری به ذهنش میرسه بگه تا ما هم انجام بدیم . در ضمن کسی میدونه چطوری میشه ترتیب یه راهپیمایی سراسری برای حمایت این عزیزان داد؟
متشکرم
لطفا به دوستانتون هم اطلاع بدین من چند تا مطلب در این باره گذاشتم میتونین از اونها استفاده کنین
نمیدانم سوی چشمانم کم شده... یا ...
تو همان کبوتر دور افتاده ای
و من تا ابد ....کلاغ روسیاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی