.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

.‌‌..ببخش آقــــــــا

این وبلاگ بدون تایید امام زمان (عج) هیچ گونه اعتباری ندارد...

آخرین مطالب
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۶:۲۵

داغ دوری...

بـسـم ربـــــــــ الـنـقـــــــــعـلـیـهـ الـســــلام

جایی بودم...

که دلم هوایی شد...

پیش زائری بودم...که مشهد رفته بود...

آنقدر خوب گفته بود...که کبابم کرد...

داغ دوریت آقا...کبابم کرد...

یادتان می آید...آخرین بار...شب وداع...

الان...همان حالم...

 

+امام علی النقی علیه السلام:

المقادیرُ تُرِیکَ ما لم یخْطُرْ بِبالِکَ؛ (اعلام الدین، ص311)

مقدرات چیزهایی را بر تو نمایان می‌سازد که به فکرت خطور نکرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲

نظرات  (۵)

این "بی حجاب" ها

خودشان "حجابی اند"

برای چشم های ما...

...........................................

پی نوشت: هر نگاه، تیری زهرآلود...مراقب باشید
۰۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۵۳ تبســـــم نـور
عارفی را گفتند: دنیا را چگونه می بینی؟
گفت: آنچنان که بدون رضایت من برگی از درخت نمی افتد!!
گفتند: مگر خدایی تو!
گفت: نه، راضی ام به رضای خدا..
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۷ از من تا خدا راهی نیست...
سلام بزرگوار
وب زیبایی دارید انشاالله در پناه حق و اهل بیت باشید
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم...
سپاس...
همگی ان شاءالله...
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۰ از من تا خدا راهی نیست...
بااحترام بسییار لینک شدید



یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۴ پروانه های کوثر
شک نکن
درست در لحظه ی آخر، در اوج توکل و در نهایت تاریکی
نوری نمایان می شود، معجزه ای رخ می دهد
و چه زیبا خدا از راه می رسد......
.

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی